Kod Kozlovića u Momjanu - Jennifer Tuffen @izkiz
Tri influencerice s Dalekog Istoka, Amata Chittasenee, Alisa Ueno i Note Panayanggool, već su sudjelovale u Share Istriji, a Amata, tajlandska zvijezda s 1,5 milijuna pratitelja na Instagramu i 1,3 milijuna na Facebooku, dvostruka je pobjednica ove inovativne digitalne kampanje
Kampanja Share Istria 2019. trajala je pet tjedana, od 29. travnja do 18. lipnja, i ugostila 12 influencera s ukupno 16,5 milijuna pratitelja na Instagramu. Izborom influencera pokriveni su svi zakutci svijeta: Mikhail Tenazas, Scott Elias Eddy i Lizayda Morales Duke su iz SAD-a, Veronica Bielik iz Poljske, Shirin Al Athrus i Nanda Arsyinta iz Indonezije, Jennifer Tuffen i Naomi Jane Adams iz Velike Britanije, Ümit Yörük iz Turske, Alisa Ueno iz Japana te Note Panayanggool i Amata Chittasenee s Tajlanda.
Dronovi
Influenceri su degustirali istarska vina, maslinova ulja, lokalnu hranu sjeverne Istre, a okušali su se i u lovu na tartufe. Posjetili su Nacionalni park Brijune, pulski amfiteatar, gradove Rovinj, Poreč, Umag, Novigrad Grožnjan i Hum te ostale atraktivne lokacije diljem Istre. Ture su trajale između pet i sedam dana, a njihov sadržaj varirao ovisno o preferencijama i interesima influencera.
Prvi gosti Mikhail Tenazas i Scott Elias Eddy, uz brojne storyje, objavili su 13 fotografskih postova s gotovo 80.000 reakcija. Objavljena su i četiri videozapisa koje je pregledalo 288.000 ljudi. Tenazas je pokrenuo popularnu Instagram stranicu Live To Explore. Na Instagram storyju detaljno je zabilježio gotovo svaku etapu svog istarskog itinerara, a putuje s profesionalnim fotografom Marcom Rafanellom Lopezom, koji često snima dronom. S milijunskom bazom pratitelja na Instagramu Tenezas je dijelio fotografije i video-isječke snimljene u više restorana i vinarija sjeverne Istre (Zigante, Badi, Prodan, Basserie, Valamar, Aura, Capo, Fernetti i Roxanich).
Prvog dana kod obitelji Prodan u Praščarima u okolici Buzeta uz domaći sir i ombolo doživjeli su autentičan istarski doručak, ali isprobali i sladoled od meda i tartufa. Tradicija lova na tartufe bila je posebno inspirativna, kao i duga povijest vina i rakije u Humu. Njihov video-isječak iz centra Rovinja je u manje od 48 sati na Instagramu prikupio više od 50.000 pregleda i stotinjak komentara. Jednak interes vladao je i na Instagram storyju gdje su se našli pulska Arena i Forum, porečka riva, rovinjska bazilika sv. Eufemije i Grožnjan. Tenazas je objavio osam fotografija s više od 47.000 lajkova i dva videozapisa Rovinja i Motovuna koji su pregledani 211.000 puta. U prosjeku, njegove fotoobjave postižu oko 10 tisuća lajkova. Fotografija pulskog amfiteatra iz ptičje perspektive dosegnula je brojku od čak 9.993 lajka!
Buđenje
Scott Eddy, nekadašnji burzovni mešetar s Wall Streeta, nakon preseljenja u Bangkok posvetio se izgradnji osobnog brenda na društvenim mrežama. Njegova videoobjava "I woke up in Croatia" koja prikazuje porečku rivu skupila je više od 30.000 pregleda i stotinjak komentara u prva 24 sata, a slika Grožnjana 5.000 reakcija. Mladena Rožanića i njegov Roxanich Wine&Heritage hotel u Instagram objavi s više od 30.000 pregleda istaknuo je kao svog najdražeg vinara. Ulice i prolaze Motovuna su Eddy i Tenazas zabilježili vrhunski produciranim drone snimkama koje naglašavaju svu ljepotu gradića. Eddy je Rovinj nazvao jednim od najljepših gradova koje je vidio, s čime se složilo 8.000 njegovih pratitelja.
Veronica Bielik, diplomirana pravnica i zvijezda društvenih mreža u Poljskoj, ima gotovo dva milijuna pratitelja. Istarsku avanturu počela je ručkom u Toniju u Zambratiji gdje se oduševila Oliom di Bušća i biskom. Njena fotografija s gradske rive u Novigradu je u rekordnom roku na Instagramu skupila više od 100.000 lajkova i tisuću komentara. Sličan prijem imala je i objava iz hotela Rivalmare. Storyjima je pratila posjet Eufrazijevoj bazilici te ručak u restoranu Divino, boravak u Buzetu, lov na tartufe u režiji Karlić tartufi, kao i njihova rakija. Atraktivna fotografija iz pitoresknog Huma dobila je više od 100.000 lajkova. Rovinj hvali zbog obale i bistrog mora, a u objavi iz Motovuna uspoređuje Istru s talijanskom Toscanom. Fotografija snimljena uoči adrenalinskog leta nad Pazinskom jamom skupila je 80-ak tisuća lajkova. S deset fotoobjava iz Istre ostvarila je više od milijun lajkova i reakcija.
Mlada Shirin Al Athrus, čiji modni blog "Hijab Style" prate mladi u Indoneziji, ima milijun pratitelja na Instagramu. U objavi s gotovo 50 tisuća lajkova, generaciji Z predstavlja Brijune kao skriven dragulj Hrvatske. Veći broj Instagram storyja posvetila je pulskoj Areni. U videoobjavi iz Rovinja s više od 70.000 pregleda prenosi dio svakodnevnice starog grada koji opisuje kao najromantičniji kutak poluotoka. U prosjeku njezine objave iz Istre dosezale su 50.000 lajkova, a fotografija uličice u Rovinju e jame ima više od 200.000 pregleda.