Grad Rovinj uveo aplikaciju

Građani će moći ocjenjivati službenike gradske uprave, njihovu ljubaznost, efikasnost, profesionalnost. Evo na koji način

Upotrebom ove aplikacije gradska uprava će dobiti informaciju koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji sa njima, odnosno gdje su potrebna određena poboljšanja. Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija ukoliko se to pokaže potrebnim

| Autor: Glas Istre
Rovinj (foto: Arhiva)

Rovinj (foto: Arhiva)


Početkom mjeseca u opticaj je puštena inovativna aplikacija ocjene zadovoljstva građana uslugom koju su dobili od rovinjske gradske uprave. Svi će građani, putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave, moći ocijeniti njihovo iskustvo s gradskim službenicima.

Građani koji žele ocijeniti dobivenu uslugu, morati će skenirati QR kod kojim će otvoriti razgovor putem WhatsAppa. Za započeti ocjenjivanje, potrebno je poslati bilo koju poruku (primjerice „pozdrav“ ili samo jedno slovo) kojom se otvara cijeli set pitanja te se nude opcije odgovora. Cilj aplikacije jest osvještavanje djelatnika, budući da svi oni pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost.

Također, upotrebom ove aplikacije gradska uprava će dobiti informaciju koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji sa njima, odnosno gdje su potrebna određena poboljšanja. Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija ukoliko se to pokaže potrebnim.

Aplikacija posjeduje razne filtere. Primjerice, jedan te isti broj neće moći ocjenjivati djelatnike više od dva puta tjedno, a sustav ima alarm ukoliko jedan te isti broj ocjenjuje kontinuirano kroz tjedne te isključuje ocjene koje se šalju sa službenih brojeva telefona.

Riječ je o pilot projektu razvijanja alata za javnu upravu, koji ima za cilj osvještavanja uloge gradske administracije kao pružatelja usluge, podizanje odgovornosti i efikasnosti i mjerenja opterećenja strankama, a sve kako bi se sustavno bolje organizirao posao.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter