Snimit će se četiri različita vizuala koja će u spoju s ključnim igračima Bayerna prezentirati Istru kao destinaciju za sunčanje i kupanje, kao kulturnu turističku meku te biciklističko i gourmet odredište
Nogometaši globalno popularnog FC Bayern Muenchena Manuel Neuer, David Alaba i Javi Martinez novi su promotori, ambasadori istarskog turizma u svijetu. Upravo je ovu slavnu trojku zatražila, a vidimo i dobila Turistička zajednica Istarske županije za svoje testimonijale u prvoj promotivnoj kampanji destinacije Istre koju provode u suradnji s najjačim njemačkim klubom i višestrukim europskim prvacima čiji je aktualni trener bivši hrvatski izbornik Niko Kovač. U lipnju prošle godine TZ Istre i FC Bayern Muenchen potpisali su trogodišnji ugovor o strateškom partnerstvu, prema kojem istarski TZ jedanom godišnje može snimiti trojicu igrača za promociju istarskog turizma.
Ostvarena želja
- Budući da smo u četvrtoj razini prema važnosti i vrijednosti strateškog partnerstva s Bayern Muenchenom - prvi u redu po važnosti su suvlasnici kluba, a nakon toga svi ostali partneri u pet razina prema visini i vrijednosti strateškog partnerstva - nismo bili sigurni hoćemo li uspjeti dobiti baš igrače koje smo predložili i koji su nam jako bitni radi njihove reputacije. FCBM ima tridesetak partnera i jasno je da svi žele dobiti najvažnije igrače, a iz perspektive FCBM-a, treba uključiti sve igrače i zadovoljiti potrebe svih partnera. Međutim, bili smo uporni, proces lobiranja trajao je više mjeseci i na kraju nam se želja ostvarila, kaže Denis Ivošević, direktor istarskog TZ-a.
Manuel Neuer, osim što je kapetan Bayerna i njemačke nogometne reprezentacije, uživa reputaciju velikog igrača, među najomiljenijima je i najprepoznatljivijim sportašima u Njemačkoj. David Alaba austrijski je državljanin, dva puta zaredom proglašen najboljim sportašem godine u Austriji, a interesantan je i manje poznat podatak da ima nekretninu u Rapcu, što je dodatan i također bitan link prema Istri. Javier Martinez Aguinaga, pak, španjolski je nogometni svjetski prvak od 2010. godine i drugi najskuplji igrač Bayerna. Klubu se pridružio krajem kolovoza 2012. za 40 Mio Euro i vrlo uspješno zauzima obranu centra kao i poziciju unutarnje obrane.
Prema osnovnom konceptu destinacijske kampanje, kako su to zamislili u TZ-u Istre, četiri različita vizuala u spoju s ključnim igračima Bayerna prezentirat će Istru kao destinaciju za sunčanje i kupanje, kao kulturnu turističku meku te kao biciklističko i gourmet odredište. Agencija Tumpić&Prenc dizajnirala je spomenute teme, a produkcijska kuća Linija manjeg otpora i poznati fotograf Mladen Šarić prošlog su tjedna obavili snimanje igrača Bayerna u studijima Allianz arene u Münchenu. (D. PALIBRK)