"Mostar Sevdah Reunion" 27. lipnja nastupa na pulskom Kaštelu u organizaciji Rock Caffe-a Pula. Ulaznice su dostupne preko
entrio portala i na šanku u Rock Caffe-a.
Mostar Sevdah Reunion je izvanredna skupina umjetnika koji dijele istu strast. Neki bi rekli da žive za sevdah i da bi to mogao biti jedini razlog njihovog postojanja. Dekodirati i predstaviti ovu više od 400 godina staru tradicionalnu glazbu iz Bosne i Hercegovine težak je zadatak. Unatoč svim preprekama, MSR je nastavio dalje.
Priča počinje 1993. godine, kada je Dragi Šestić, producent i tvorac benda, snimio audiokasetu s nekoliko pjesama koje su u ograničenom izdanju podijeljene među prijateljima. Bila su to ratna vremena na Balkanu, a razlog za snimanje bio je jednostavno bijeg od stvarnosti, barem na trenutak, kako bi se zaboravilo na sve strahote i patnje. Tada su dali obećanje da će "cijeli svijet znati za sevdah" – jednog dana, kada rat završi. Obećanje su ispunili 1999. godine, kada su snimili svoj prvi album Mostar Sevdah Reunion. Od tada fasciniraju publiku gdje god nastupaju.
Raznolikost u glazbenim pozadinama i individualna virtuoznost u kolektivu koji nikada nije izveo dva identična nastupa čine ih jedinstvenima na svjetskoj glazbenoj sceni. Rad i snimanje s imenima poput , pokojnih, Šabana Bajramovića - Legenda romske glazbe, Ljiljane Buttler - Majke romskog soula, Esme Redžepove- Kraljice Roma, Bobana Markovića, Naata Veliova , imaju za cilj prikazati raznolikost balkanske glazbe i odati počast najfinijim i najdosljednijim autorima autentične romske glazbe.
Oni su na svom albumu 2003. "A Secret Gate" predstavili tada mladu i perspektivnu Amiru Medunjanin, kojoj je Šestić 2004. producirao debi album "Rosa" nakon kojeg je postala etablirana kao jos jedna diva diva sa Balkana.
Stil benda mijenjao se od njegovih početaka, kao i mnogi članovi. Gitara i klavir pridružili su se violini i harmonici kao vodeći instrumenti, dok je mlađa generacija pjevača preuzela ulogu vokalista. No, glazba je ostala fluidna, promišljena i djelotvoran podsjetnik da na Balkanu postoji mnogo više od turbo-folk fanfara i pijanog kolo-plesanja iz popularne mašte.
Nakon hvaljenog konceptualnog albuma Tales From a Forgotten City iz 2013., u potpunosti posvećenog prekrasnom i turbulentnom Mostaru te njegovim pjesnicima i pjevačima, vraćaju se s nečim drugačijim – u skladu s tradicijom otkrivanja i predstavljanja zaboravljenih i novih talenata. Album The Balkan Autumn (2018.) predstavlja jedan od najbolje čuvanih glazbenih tajni regije: Milutin Sretenović "Sreta" bio je nevjerojatan 70-godišnji pjevač iz Srbije koji je miješao Sinatrine jazz vokale sa španjolskim flamenkom i orijentalnim makamima. Još jedan novi glas uz Sretu bio je 27-godišnja Antonija Batinić, najnovija zvijezda sevdaha, čije vokalne sposobnosti izgledaju bezgranične. Nakon Sretine smrti u ljeto 2021., mlada Antonija postala je glavni vokal benda.
Album Lady Sings The Balkan Blues, objavljen krajem 2022., u 2023. godini zauzeo je prva mjesta na svim važnim svjetskim glazbenim ljestvicama, uključujući britanski Songlines, koji je album označio kao "Top of the World". World Music Charts Europe je u veljači 2023. album stavio na prvo mjesto, dok ga je Transglobal World Music Charts u ožujku 2023. također proglasio najboljim, a u rujnu je izabran za najbolji europski svjetski glazbeni album sezone 2022.-23.
MOSTAR SEVDAH REUNION osvojio je nagradu Songlines za najbolji bend 2024. godine (Songlines Music Awards 2024).
Obećavaju uzbudljivu kombinaciju iskustva i mladosti, energije i virtuoznosti. Antonijin vokal najbolje je opisao irski novinar Davy Sims:
"Antonija Batinić ima snažan glas i upečatljivu scensku prisutnost. Već dugo je članica Mostar Sevdah Reuniona, a sada je glavna vokalistica na Lady Sings the Balkan Blues. I potpuno zasluženo." (Davy Sims, voditelj emisije Around the World,
davysims.com)
U prosincu 2024. Mostar Sevdah Reunion proslavio je svoju 25. godišnjicu objavom najnovijeg albuma Bosa Mara. Album je odmah dobio široko priznanje na svjetskoj glazbenoj sceni, osvojivši sjajnu recenziju s 5 zvjezdica u časopisu Songlines. Ovo revolucionarno djelo prikazuje daljnju evoluciju benda, s inovativnim suradnjama s flamenko pjevačem Pedrom El Granainom i kamerunskim umjetnikom Muntu Valdom. Ovi smjeli eksperimenti označavaju značajan korak naprijed u njihovom umjetničkom putovanju, učvršćujući njihovu poziciju kao pionira balkanske glazbe u world music-u.