Nikolaus Otto na poštanskoj marki
Kod ovog procesa je značajno da se goriva smjesa stvara izvan cilindra, u usisnoj cijevi, miješanjem usisnog zraka i gorivnih para nastalih u rasplinjaču, pri temperaturama koje su slične temperaturi okoline.
Upotrebljavaju plinovita ili lako hlapljiva goriva, a najčešće benzin, s kojim je i Otto izvodio svoje eksperimente. Zanimljivo je spomenuti da ovaj genijalni izumitelj ipak nije imao viziju revolucije koju će njegov motor ostvariti: on ga je zamislio i do smrti 1891. prodavao kao stacionarni motor, ne očekujući njegovu upotrebu u vozilima.
U svim izvorima smatra se jednim od najvažnijih konstruktora, motora u povijesti, a zasigurno je u kvartetu najznačajnijih, u kojem su još: Carl Benz, Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach.
Danas slavimo njegov 187 rođendan, a zanimljivo, neki izvori navode 14. lipnja 1932. kao darum njegovog rođenja. Istina je da je na taj dan kršten, odnosno uvedenu crkvene knjige, a rođen je 10- lipnja 1932.
PROČITAJTE:
Najveći konstruktori automobilskih motora: 12 velikih meštara
Više vijesti iz automoto svijeta čitajte na Autoportalu.