(Danilo MEMEDOVIĆ)
Posljednjih godina uspješno surađujemo s austrijskom tvrtkom ART Redaktions Team koja u naše ime vodi sve PR aktivnosti na području Austrije i Njemačke. Prošle godine sklopili smo ugovor s tvrtkom FOX Communication za tržište Velike Britanije, a upravo smo potpisali osmomjesečnu suradnju s etabliranom njujorškom PR agencijom Bullfrog + Baum, kaže Denis Ivošević, direktor TZ-a Istre
Turistička zajednica Istarske županije je unazad nekoliko godina uložila značajan trud i sredstva u PR aktivnosti, što se pokazalo kao izuzetno dobra investicija. Naime, Istra je upravo zahvaljujući reportažama novinara koji su ovdje boravili dobila nemjerljivu reputaciju u smislu izbora i nagrada koje su joj dodijelili neki od najutjecajnijih medija diljem svijeta. Po različitim kriterijima svrstava se među ponajbolje destinacije, među top 10 u svijetu. I to prema ocjeni uglednih časopisa kao što su National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor's travel intelligence, Reader's Digest, Wine Enthusiast i mnogih drugih.
Rezultat je to suradnje s uglednim PR kućama koje usmjeravaju međunarodnu promociju Istre, čineći je sve vidljivijom na ciljanim turističkim tržištima.
Među top 10
- Posljednjih godina razvili smo izuzetno kvalitetnu i intenzivnu suradnju s austrijskom tvrtkom ART Redaktions Team koja u naše ime vodi sve PR aktivnosti na području Austrije i Njemačke. Prošle godine proširili smo suradnju te sklopili ugovor s tvrtkom FOX Communication za tržište Velike Britanije, a od ove godine, s ciljem jačanja promocije i prepoznatljivosti destinacije Istre na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, a posebno povećanja dolaska i noćenja u pred i posezoni, upravo smo sklopili osmomjesečni ugovor o suradnji s etabliranom njujorškom PR agencijom Bullfrog + Baum, otkriva nam Denis Ivošević, direktor TZ-a Istre.
Dogovoreni plan aktivnosti s agencijom Bullfrog + Baum je izgraditi snažan odnos s medijima, specijalistima iz sektora turizma, influencerima te drugim utjecajnim subjektima i asocijacijama, zatim oblikovati komunikacijske poruke za ciljna tržišta i posebno ciljane skupine gostiju, dogovarati press ture za novinare i influencere te osigurati medijsku pokrivenost destinacije Istre u najafirmiranijim medijima s velikom medijskom vrijednošću.
- U skladu s tim, kako bismo agenciji mogli pripremiti odgovarajući press-materijal s fototekom relevantnom za američko tržište, radi izrade i distribucije priopćenja za javnost, uputili smo dopis svim relevantnim subjektima u Istri da nam dostave što više interesantnih informacija o ponudi, smještaju, događajima, doživljajima, da bismo u što širem spektru i s kvalitetnim informacijama opskrbili tržište SAD-a, kaže Ivošević.
Ističe da je u poslu PR aktivnosti posebno važan kontinuitet u održavanju kvalitete i servisa, ali isto tako inovativnost proizvoda i kreativnost usluge.
- Konkurencija među turističkim destinacijama je oštrija no ikad do sada i stoga je veliko zadovoljstvo i uspjeh za Istru kada kod pojedinih medijskih kuća koji su svjetski opinion lideri, ostvari nagradu među top 10 po drugi ili čak i treći put, kao što je to slučaj s National Geographic, Traveler, Huffington Post, Fodor's travel intelligence, Sherman travel. U konkretnim brojkama, medijska vrijednost toga na godišnjoj razini premašuje iznos od 70 milijuna kuna, tumači direktor TZ-a Istre.
Ističe da su uspjeli umrežiti cijeli set inovativnih PR aktivnosti koje dodatno alimentiraju snagu medijske vrijednosti Istre jer projekti, poput strateških partnerstava u smislu comarketinga i coobrandinga, zatim projekt Share Istria i mnogi drugi u potpunosti nadopunjuju cijelu sliku PR reputacije destinacije Istre.
Novinari specijalisti
- S izuzetno pozitivnim iskustvima iz prethodnih godina u kojima je Turistička zajednica Istre svojim lobiranjem, poznanstvima i projektima uspjela animirati velik broj novinara i specijalista iz sektora turizma, istom kvalitetom i dinamikom nastavit ćemo i u 2020. godini. Takav vid promocije, uostalom, daje najbolje rezultate jer novinari s kojima surađujemo duži niz godina već dobro poznaju Istru te imaju širi spektar općih, ali i specifičnih znanja o destinaciji. Cilj nam je pozicionirati Istru kao jednu od vodećih lifestyle destinacija pa velik fokus stavljamo na PR aktivnosti, e-marketing i viralni marketing, zaključuje Ivošević.