Kroz ovo partnerstvo Turistička zajednica će imati pristup svjetskim marketinškim kanalima potrošača koji učinkovito ciljaju na imućne potrošače s visokom sklonošću k putovanjima, istaknuo je direktor istarskog TZ-a Denis Ivošević
Uz TZ Istre parteri Virtuosa su Maistrin Monte Mulini i Grand Park Hotel Rovinj
Nakon trogodišnjeg sudjelovanja na Virtuoso travel weeku koji se održava u kolovozu, te tri održane prezentacije kojom se Istra predstavila brojnim partnerima diljem svijeta, Turistička zajednica Istre postala je "Virtuoso preferred partner".
Velika je to i značajna vijest za Istru, pogotovo jer je Virtuoso vodeća asocijacija, odnosno mreža međunarodnih turističkih agencija specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a koja obuhvaća 1.100 specijaliziranih turističkih agencija s više od 22 tisuće elitnih savjetnika za putovanja u preko 50 zemalja diljem Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Kariba, Europe, Azije i Pacifika, Bliskog istoka i Afrike.
Oslanjajući se na svoje izabrane partnere, među kojima je više od 2.000 najboljih svjetskih hotela i odmarališta, kompanija za kružna putovanja, aviokompanija, turističkih kompanija i vrhunskih destinacija, Virtuoso svojim klijentima nudi ekskluzivne sadržaje, rijetka iskustva i povlašteni pristup.
- Kroz ovo partnerstvo Turistička zajednica će imati pristup svjetskim marketinškim kanalima potrošača koji učinkovito ciljaju na imućne potrošače s visokom sklonošću k putovanjima, istaknuo je direktor županijskog ureda Denis Ivošević. - Uz Turističku zajednicu, u Istri trenutno imamo samo još dva partnera, Maistrine hotele Monte Mulini i Grand Park Hotel Rovinj. Iz današnje je perspektive važno da smo postali članom asocijacije, no Istra kao turistička destinacija ima puno ambiciozniji plan i vjerujem da ćemo u narednim godinama povećati naše članstvo. Od sada će reflektori Virtuosoa biti značajnije okrenuti prema nama, tako da će svi oni koji u svojoj misiji poslovanja i portfelju proizvoda i dizajniranih usluga imaju najviše ciljeve, definitivno moći postati članom asocijacije, utvrdio je Ivošević.
I istarski župan Boris Miletić zadovoljan je ovom viješću.
- Postati Virtuosov partner veliko je priznanje i čast za Turističku zajednicu Istarske županije, ali i cijelu Istru, te je na tragu naše vizije daljnjeg razvoja turizma. Potvrda je to da naša regija može ponuditi visokokvalitetne usluge i doživljaje i najzahtjevnijim turistima i gostima visoke platežne moći. Istra se pozicionirala kao svjetski turistički brend i želja nam je nastaviti tim putem preobrazbe Istre u još atraktivniju i poželjniju destinaciju, mišljenja je Miletić.
U Virtuoso se mogu učlaniti subjekti koji su u mogućnosti ponuditi najvišu razinu usluga, servisa i produkata koji se mogu ubrojiti u jedinstvena iskustva, a članstvo je moguće ostvariti jedino na poziv i uz preporuku barem tri partnera koji za novo pridošle članove moraju jamčiti da mogu ispuniti visoke kriterije asocijacije.
Osnovni cilj ove mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. A Sjedinjene Države, Kanada i Europa najjače su tržište sa 70 posto agencija članica. Virtuosovi savjetnici za putovanja opslužuju najbogatije i najzahtjevnije goste, one koji traže posebne aranžmane, jedinstvena iskustva, uzbudljive avanture putovanja. To su gosti koji traže cjelovite paket aranžmane, posebno dizajnirana putovanja isplanirana do najmanjeg detalja.