OPASNO KRIŽANJE ODLAZI U POVIJEST

Sutra se zatvara vrlo prometna cesta: POČINJE GRADNJA ROTORA NA VRHU BIVŠE OMLADINSKE

(D. ŠTIFANIĆ)

(D. ŠTIFANIĆ)


Zbog radova će Pulapromet preusmjeriti linije 2a (Verudela-Šijana), 3a (Šijana-Verudela), 27a (Pula-Vinkuran-Pula), 28 i 28a (Pula-Premantura-Pula). Autobusi će voziti Kranjčevićevom ulicom pored Suda, Keršovanijevom, Tomasinijevom ulicom do semafora na Verudi i potom će skrenuti lijevo prema Vidikovcu. Stajališta u Rizzijevoj ulici i prvo stajalište u Voltićevoj neće biti u funkciji

Sutra počinje izgradnja kružnog toka na opasnom križanju na vrhu Radićeve ulice (bivša Omladinska). Zbog toga će ta vrlo prometna cesta biti zatvorena za promet. Izvođač radova je pulsko društvo Cesta d.o.o., a rok za dovršenje rotora je 75 dana.

- Grad Pula će ovom značajnom prometnom investicijom, vrijednom 4,3 milijuna kuna, riješiti problematiku tog raskrižja i povećati razinu sigurnosti svih sudionika u prometu. Duljina zahvata obuhvaća oko 280 metara prometne površine s oborinskom odvodnjom i javnom rasvjetom, a u sklopu radova djelomično će se rekonstruirati i prometnice koje se priključuju na to raskrižje, napominju.

Zbog radova će Pulapromet preusmjeriti linije 2a (Verudela-Šijana), 3a (Šijana-Verudela), 27a (Pula-Vinkuran-Pula), 28 i 28a (Pula-Premantura-Pula). Autobusi će voziti Kranjčevićevom ulicom pored Suda, Keršovanijevom, Tomasinijevom ulicom do semafora na Verudi i potom će skrenuti lijevo prema Vidikovcu. Stajališta u Rizzijevoj ulici i prvo stajalište u Voltićevoj neće biti u funkciji, a zamjenska će biti ostala dva ugibališta u Voltićevoj ulici.

Grad je još od 2011. najavljivao izgradnju rotora na vrhu Radićeve. U našem smo listu detaljno pratili sve probleme s kojima se suočavao projekt. Prvo je problem bio u preplitkom glavnom vodu gradskog plina. Nakon što je to riješeno, otkriveno je da postoji privatni vlasnik dijela zemljišta na kojem se trebao graditi kružni tok. Kada je i to konačno riješeno, odnosno kada je vlasnik odlučio ustupiti svoje zemljište, uslijedila je promjena projekta te je rotor "približen" obližnjim zgradama, prvim Trojkama. Zatim se spominjao problem plinskog voda ispod koji opskrbljuje tvornicu stakla. Zbog svega toga projekt je godinama bio na čekanju. (B. Ž.)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter