NAJNOVIJE


PULA: VELIKA GUŽVA NA STOJI

Tisuće ljudi pohrlilo provjeriti ponudu novootvorenog MAX CITYJA, najvećeg shopping centra u Istri 


Stampedo kakav viđamo u američkim filmovima ili na Crni petak, dan koji označava početak božićne groznice kupovanja, zavladao je jučer u novoj pulskoj šoping meki, centru Max City. Odmah nakon što je presječena vrpca, Puljani i oni koji su za ovu priliku potegnuli iz drugih dijelova Istre, zaglavili su se na vratima centra, neki su čak i potrčali ne bi li među prvima vidjeli novo istarsko šoping čudo, a prije će biti da su pohrlili ugrabiti bon od 150 kuna koji je dobilo prvih stotinu kupaca. A i potrošiti koju dodatnu kunu, jer Max City je, vidjelo se to odmah nakon otvorenja, prava tvornica novca, i to ne ona koja proizvodi novac, nego u kojoj se novac vrti i prikuplja u ogromnim količinama.

 A s 30 tisuća četvornih metara, tri šoping i ugostiteljske etaže i 800 parking mjesta na dodatne dvije etaže City je usisao sve kupce koji su se jučer u 10.30 sati, uoči otvorenja, pojavili pred njegovim ulazom. Program otvorenja vodio je Šajeta, usput je i otpjevao jednu pjesmu, a oduševljena publika pljeskala je u ritmu muzike za ples. Crvenu vrpcu, koju su držale atraktivne hostese, presjekli su direktor trgovačkog društva Max City Stevan Muidža, direktor Centra Emanuel Bakić i zamjenik pulskog gradonačelnika Robert Cvek. Muidža je podsjetio da je kamen temeljac najvećeg trgovačkog centra u Istri, vrijednog 400 milijuna kuna, položen 26. srpnja prošle godine, i još je tad najavljeno otvorenje na današnji dan.

- Imali smo izvanrednu podršku. Zahvaljujem se investitorima, Gradu i gradonačelniku Borisu Miletiću, Gradskom vijeću i gradskoj upravi, poslovnim partnerima, dobavljačima, zakupcima, ali i kupcima, zbog kojih se sve ovo i radi. Ponosni smo što će centar podići kulturu življenja u Puli, a važno je reći da je ovdje zaposleno 500 ljudi, rekao je Muidža. On je tvorac ideje o megacentru, koja je nastala prije 18 godina.

- Ja sam tad bio financijski direktor Cementare koja je bila u vlasništvu Heidelberg Cementa, a kod Nijemaca vrijedi da kad nešto planiraju, to čine 30 godina unaprijed. Znalo se već tad da se ovaj kamenolom gasi 2010. godine i vlasnici su mi dali zadatak da iznesem ideju što bi se ovdje moglo nalaziti budući da su tad urbanistički planovi Pule bili na javnoj raspravi. Međutim, ideja je jedno, a realizacija drugo. Tu ideju je trebalo provjeriti, prvo sam je provjerio sa studentima s Floride, a potom smo počeli ozbiljnije razmišljati i na tome raditi. Godine 2010. profesionalno sam prešao u ovo trgovačko društvo i tad smo izradili studije u suradnji sa specijaliziranim svjetskim kućama. Nakon toga smo sve provjerili s firmom CBRE i direktorom Centra Emanuelom Bakićem koji nam je dao vjetar u leđa i 2015. izradio plan svih ovih trgovina, njihovog prometa i zakupnina. Taj će plan biti premašen, zasad je za 0,03 eura ispod po metru kvadratnom, izjavio je Muidža.

 Emanuel Bakić kazao je da je centar mjesto okupljanja, zabave, gastronomije, ali i dnevni boravak građana.

- Tu su mnogi brendovi, ugostiteljski objekti, kino Cinestar, igraonice. Ponudu ćemo konstantno unapređivati, predstavljat ćemo ekološke proizvode, vinare, maslinare, rekao je Bakić.     

 Nakon presijecanja vrpce kupci su se razmilili centrom, a najviše ljudi tiskalo se pred trgovinom H&M, čije su otvorenje mnogi s nestrpljenjem iščekivali. Čekalo se u dugačkom red na ulazak, a brojne prodavačice čak su i plesale prije nego što je i ovdje proglašeno otvorenje. Iz H&M-a za odrasle posebnim se stubištem može popeti na gornju etažu, gdje se nalazi prostrana trgovina istog brenda za najmlađe. Sve je u Max Cityju mega i potrebno je imati kondicije i strpljenja za obilazak više od 60 prodavaonica i ugostiteljskih objekata. Čitamo poznata imena na ulazima dućana: Mango, Bershka, Stradivarius, CCC, Carpisa, Kopitarna, Mohito, Shooster, Yamamay, Galileo, Pull&Bear, Shooster, Europe 92, Ecco, Women's Secret, L'Occitane, Douglas, Sportvision, Sinsay, Buzz…(M. V. I.)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU OD PETKA


Podijeli: Facebook Twiter