EXTRA druženje

FOTO & VIDEO / Severina "zapalila" pozornicu na ekskluzivnom partyju u Areni. Ivana Marić rasplesala publiku

| Autor: Doria Mohorović


Iza povijesnih zidina pulske Arene održava se ekskluzivni gala događaj pod nazivom "EXTRA druženje", u organizaciji trgovačkog lanca METRO Hrvatska. Ovaj tradicionalni susret, koji svake godine okuplja brojne partnere, suradnike i poduzetnike iz Istre, okolnih županija i šire regije, ima za cilj promovirati poduzetništvo te svečano označiti početak turističke sezone 2025. godine.

Uz jedinstvenu kulisu antičkog amfiteatra, posjetitelji uživaju u vrhunskoj gastronomskoj ponudi koju su posebno za ovu priliku pripremili poznati chefovi u sklopu atraktivnog Cooking showa. METRO je također predstavio svoje najnovije poslovne aktivnosti i dobavljače, naglašavajući time važnost malog i srednjeg poduzetništva u razvoju hrvatskog turizma i gospodarstva. Okupio se tu već od popodnevnih sati velik broj hrvatskih izlagača na štandovima koji su uzvanicima predstavili svoje proizvode, od klica, sireva, vina pa sve do deterdženata.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Radi se o privatnom događanju, na kojem su za uzvanike bile organizirane brojne prezentacije i degustacije, a vrhunac večeri je nastup najveće glazbene zvijezde regije – Severine. Za one najizdržljivije, METRO je priredio i after party, na kojem će okupljene zabavljati Ivana Marić, bivša pjevačica grupe Feminnem.

METRO Hrvatska, vodeći međunarodni veletrgovac prehrambenim proizvodima, danas posluje s deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske – uključujući i Pulu – te kroz svoj angažman i prisutnost na tržištu značajno doprinosi razvoju HoReCa sektora.

- Izuzetno nam je zadovoljstvo što kao Metro svojim kupcima možemo osigurati ovakve evente minimalno dva puta godišnje diljem Hrvatske. Ove godine očekujemo rekordnu posjećenost, s obzirom na atraktivnu lokaciju u prekrasnoj Areni i koncert Severine koji će dodatno upotpuniti događaj. Naši dobavljači danas su ovdje kako bi se predstavili, ali i zabavili i animirali naše goste. Što se poslovanja tiče, Metro u Hrvatskoj ima deset veleprodajnih centara, a u Istarskoj županiji prisutni smo u Poreču i Puli, dok područje Kvarnera pokrivamo iz našeg centra u Rijeci. Osim što smo opskrbljivač, želimo biti pravi partner našim kupcima i olakšati im poslovanje. Stoga im, osim klasične kupnje u centrima, nudimo i dostavu, mogućnost narudžbi te digitalna rješenja koja unapređuju njihovo poslovanje, istaknula je Mirta Nobilo, voditeljica PR odjela za METRO, dodajući da očekuju između tisuću i dvije tisuće posjetitelja.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

Mirela Mirković, direktorica METRO centra u Puli, Marinko Blečić, direktor centra u Rijeci, i Marko Hanich, direktor centra u Poreču obratili su se uzvanicima s kratkim govorima.

Kako je istaknuo Igor Kotoran, direktor marketinga, turistička sezona nije samo stvar brojki - broja gostiju, noćenja i izdanih računa.

- Sezonu činite vi, ljudi koji svakodnevno ulažete trud kako bi se naši gosti vraćali. Naša je zajednička misija podizati ljestvicu gastronomske ponude na sve višu razinu, istaknuo je Kotoran.

METRO je danas najveći nacionalni dobavljač u HoReCa segmentu, a to, kako ističu, potvrđuje povjerenje koje se gradi iz godine u godinu. Lani su otvorili novi METRO centar u Puli, s jasnim ciljem — olakšati rad ugostiteljima i omogućiti im da na jednom mjestu pronađu sve što im je potrebno za uspješno poslovanje.

(Snimio Milivoj Mijošek)(Snimio Milivoj Mijošek)

"Mi nismo partner samo tijekom sezone, već tijekom cijele godine. Ovdje smo da budemo dio vaše svakodnevice", poručili su iz METRO-a.

Dodaju i kako je brend Extra Party postao prepoznatljivo ime među ugostiteljima, a uz njega METRO razvija i vlastite brendove u suradnji s vrhunskim chefovima, kako bi ponuda bila što kvalitetnija i prilagođenija potrebama tržišta.

Podsjećamo, prošlogodišnje otvorenje sezone METRO je organizirao u dvorcu Belaj, gdje se okupilo više od dvije tisuće uzvanika. Sudeći prema atmosferi i dojmovima s današnjeg događanja, jasno je da će i ovogodišnje izdanje ostati upamćeno kao jedno od najatraktivnijih poslovnih okupljanja uoči ljetne sezone.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter