Izvanredna Konferencija za medije

Smijenjen pulski pročelnik Damir Prhat! Njegovu funkciju preuzima Anja Ademi

| Autor: Lara Bagar
(Snimio Milivoj Mijošek)

(Snimio Milivoj Mijošek)


Prodaja vrijedne gradske nekretnine na Valsalinama, ili bolje rečeno, pokušaj prodaje atraktivnog zemljišta, koštala je pročelničke fotelje Damira Prhata. Potvrdio je to danas na izvanrednoj konferenciji za medije u pulskoj Komunalnoj palači gradonačelnik Filip Zoričić.

Prodaja nekretnine podsjetimo, bila je točka na posljednjoj prošlogodišnjoj sjednici Gradskog vijeća koja na koncu nije izglasana, zbog, kako je rečeno preniske cijene.

Prhat je tada rekao da županijsko procjembeno vijeće nije imalo primjedbi na taj elaborat što se na koncu pokazalo neistinito.

Umjesto Prhata, dolazi Anja Ademi, najbliža Zoričićeva suradnica.

Također, Zoričić je rekao da odlaze još dva službenika iz Prhatovog odjela (Komunalni sustav i upravljanje imovinom).

"Provjerili smo još jednom sve vezano za pripremu točke o prodaji zemljišta i mogu potvrditi da procedura nije ispoštovana te da dokumentacija koja je trebala biti dostavljena vijećnicima nije dostavljena i to je razlog mojoj odluci.

Još jednom ću naglasiti da je županijsko procjembeno vijeće imalo prigovora na proceduru, ali ne i na cijenu. No, neovisno o tri mišljenja sudskih vještaka koja potvrđuju da cijena nije sporna, naprotiv, da bi bila i manja, procedura i, još važnije transparentnost, nemaju alternativu. Vijećnicima je rečeno da nije bilo prigovora županijskog procjembenog vijeća, a bilo je. Ne želim ulaziti u namjere, uvjeravaju me da se radi o krivom izražavanju i da nije bilo loše namjere, no upravo kroz upravljanje imovinom prethodna vlast napravila je najveće traume našim sugrađanima i našem gradu i mi moramo bolje od toga. Svaka prodaja mora biti obrazložena, dobro pripremljena, procedura ispoštovana i sva dokumentacija dostupna svima", istaknuo je gradonačelnik Filip Zoričić.

Na mjesto pročelnika doći će Anja Ademi, dosadašnja pročelnica Upravnog odjela za lokalnu samoupravu, dok će nju zamijeniti dosadašnji pomoćnik Igor Jovin.

"Ne bježimo od odgovornosti, naprotiv, želimo u potpunosti preuzeti odgovornost i zato će od danas odjel komunale i gradske imovine voditi Anja Ademi. Kolegica Anja je dio mog najužeg tima, osoba od maksimalnog povjerenja, nekad djeluje i kao vatrogasac, no ona zna na kojim principima inzistiramo, a ujedno je dobro upoznata s temama i ljudima u odjelu, tako da neće biti potrebno uhodavanje. Koordinacija s gradskim tvrtkama, komunalije i upravljanje gradskom imovinom tiču se baš svakog sugrađanina. Zato sam odlučio da ona preuzme taj dio i hvala joj što je prihvatila taj zadatak. Pred nama su godine gradnje, nabava, investicija i tu trebamo profesionalizam, transparentnost i povjerenje. Vijećnici mogu biti za ili protiv, ali na nama je da im damo sve potrebne podatke i na koncu da poštujemo povjerenje onih koji su nam ga dali. Pritom mislim na birače, ali i na vijećnike koji ih predstavljaju. U narednim tjednima ćemo nešto intenzivnije komunicirati promjene unutar ovog sektora", rekao je gradonačelnik Zoričić, koji je podsjetio i da se provode intenzivne aktivnosti vezane uz dovođenje gradske imovine u red.

"Uskoro će biti predstavljena završna strategija upravljanja imovinom. Radili smo internu reviziju korištenja gradskih stanova i ako postoji dio upravljanja u kojem ćemo do kraja mandata napraviti značajnu promjenu, onda je to upravo upravljanje imovinom Grada. Zato sam odlučio napraviti promjene i zahvalio pročelniku Prhatu i pojedinim ljudima iz odjela. Ne treba gledati ljude crno bijelo, niti suditi zbog propusta. Vjerujem da je svak dao svoj doprinos koliko je mogao ili navikao, ali ovdje jednostavno moramo bolje i drugačije nego do sada. Ovo je preuzimanje odgovornosti za najvažniji dio upravljanja gradom, a to su komunala i gradska imovina. Sada tu stavljam jednu od najbližih suradnica i time šaljemo poruku da nam je ovo prioritet. Nije netko nužno loš zato što je bio tu za vrijeme IDS-a i ponavljam, vjerujem da svatko zaslužuje priliku, pogotovo što ne hrle novi top menadžeri raditi u gradskoj upravi. Pokušavamo napraviti najbolje", zaključio je gradonačelnik.

Anja Ademitaknula važnost UO za komunalni sustav i upravljanje imovinom koji je odgovoran za osiguravanje kvalitetnih i efikasnih komunalnih usluga građanima, za planiranje i razvoj komunalne infrastrukture, kao i za planiranje i razvoj gradske imovine, te za određivanje strategije i pravila upravljanja imovinom.

"Gradonačelnik i ja smo zajedno u ovome i preuzimam ono što je gradonačelnik procijenio kao važno. Upoznata sam s ljudima, poslovima i prioritetima u tom odjelu. Svjesna sam da su ti poslovi oni po kojima nas građani vide na dnevnoj razini neovisno radi li se o rupi na cesti ili upravljanju imovinom. Sukladno novoj odluci o ustroju koja je stupila na snagu 1. siječnja, pripremit ću novu sistematizaciju UO kako bi osigurali još učinkovitiji rad, a imajući na umu važnost tima jer jedna osoba ne može ništa značajno ni trajno promijeniti. Spremna sam za novi izazov", poručila je Anja Ademi te podsjetila da je, vezano za samo upravljanje imovinom, Gradsko vijeće donijelo odluku kojom je imenovana voditeljem radne skupine za izradu Strategije upravljanja imovinom kojom se želi osigurati ekonomski svrhovito, učinkovito i transparentno upravljanje imovinom.

"Strategija upravljanja imovinom bit će upućena na javno savjetovanje do kraja siječnja, a sama Strategija predstavlja važan korak u budućem radu upravnog odjela", naglasila je Ademi.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter