Od samog su starta muljali, očito se ne želeći nagoditi. Mogao sam tražiti 20 tisuća eura, a ne kuna. Napravili su mi nesagledivu štetu. Stalno su lagali da bi dobili na vremenu. Ni kauciju od 1.500 kuna mi nisu vratili. Rekli su mi da bi mi dali ispravan automobil da su znali da ću ići u Norvešku!? Ne preostaje mi ništa drugo nego tužba, kaže Mirković
Unajmio je vozilo za poslovni put u inozemstvo s kojeg se, nakon puno peripetija, na koncu morao vratiti avionom jer je na to bio primoran, u najkraćim bi crtama glasila dramatična priča Ognjena Mirkovića o problemima koje je imao s unajmljenim vozilom u pulskoj poslovnici tvrtke Auto Benussi. Umjesto da kao zadovoljan klijent na koncu plati uslugu korištenja rent-a-cara, Mirković razmišlja o tužbi te traži da mu pulska tvrtka nadoknadi štete višu od 22 tisuće kuna.
Još koncem studenog lani Mirković je unajmio vozilo u Puli na 10 do 15 dana za odlazak na poslovne sastanke inozemstvo. U Benussiju su mu ponudili novi renault megan s prijeđenih 30 tisuća kilometara koji, prema Mirkovićevim riječima, očito nije prošao redovni servis. Toga je postao svjestan tek na granici s Austrijom, kada je vozilo počelo signalizirati da je potrebno obaviti servis.
Platio kaznu
- Nazvao sam Benussi u Puli, gdje mi je njihov djelatnik potvrdio da nije napravljen servis, ali da to nije ništa strašno i da mu se javim ako bude bilo problema, kaže.
Mirković je nastavio put. Problem s autom se pojavio u Nizozemskoj, u Utrechtu odakle je jednu večer morao krenuti za Njemačku, u Düsseldorf, ne bi li ujutro stigao na važan sastanak. Čim je startao u vozilu se upalila upozoravajuća lampica koja je sugerirala da nešto nije u redu s motorom.
- Automobil je počeo cupkati, činilo se da će stati. Uspio sam doći do Amsterdama, gdje sam u jednoj uličici zaustavio vozilo uz cestu. Bilo je jedan ujutro. S kolegom, koji je cijelo vrijeme bio uz mene, pokušao sam potražiti pomoć. U međuvremenu nam je pauk odnio auto pa sam morao platiti kaznu 373 eura. Vozilo je na koncu proradilo i vratili smo se u Utrecht, odakle smo ujutro ponovno pokušali krenuti za Düsseldorf, no isti se problem pojavio već nakon 50 kilometara vožnje. U nekoliko sam navrata zvao Benussi, gdje mi je rečeno da pozovem taksi, a da njihovo vozilo premjestim na neko obilježeno parkirno mjesto, priča Mirković.
Taksi do Düsseldorfa platio je, tvrdi, 250 eura u jednom smjeru (za nazad ga je, kaže, vožnja koštala 300 eura), na sastanak su on i njegov kolega zakasnili, što je ispalo krajnje neprofesionalno prema njihovim njemačkim partnerima. Stalno je nazivao pulsku poslovnicu Benussija, gdje su mu, ističe, obećali poslati zamjensko vozilo. No, Mirković je ponovno morao na poslovni sastanak, sada u Frankfurt. Opet s taksijem koji je u oba smjera platio ukupno 750 eura. Napominje da zamjensko vozilo nikada nije ni krenulo iz Pule, barem su mu tako rekli u Benussiju. U međuvremenu se dosjetio da bi unajmljeno vozilo mogao odvesti u ovlašteni renaultov servis, što su odobrili i u pulskoj tvrtki.