POSLOVNI POKLONI

Unaprijedite vaše poslovanje

(Foto: Poslovni pokloni)

(Foto: Poslovni pokloni)


Često slušamo o poslovnim ili promotivnim poklonima, viđamo ih posvuda, kod kuće, na poslu, na ulici, personalizirani predmeti dobro su se ustalili u našem svakodnevnom životu. No, znate li odakle zapravo dolaze, čemu služe i zašto su toliko važni za poslovanje?

Ako želite dobiti odgovore na ova pitanja, pozivamo vas da pročitate ovaj članak.

blog5

Što je poslovni poklon?

Poslovni poklon je predmet koji se obično nudi besplatno u marketinške i reklamne svrhe. Često je to praktičan ili koristan predmet poput majice kratkih rukava, olovke, privjeska za ključeve, kalendara ili šalice s imenom ili logotipom tvrtke ili brenda koji se promovira.

Glavna svrha poslovnog poklona je povećati vidljivost tvrtke, privući interes potencijalnih kupaca i zadržati postojeće kupce. Promo materijal može biti vrlo učinkovit u stvaranju svijesti o robnoj marki i korporativnog imidža budući da pružaju dugoročnu izloženost uz relativno nisku cijenu.

Međutim, njegova uporaba mora biti dobro promišljena i planirana kako bi se učinkovito postigli marketinški ciljevi.

Odakle dolaze poslovni pokloni?

Pokloni za promociju imaju dugu povijest koja seže u davna vremena kada su trgovci koristili predmete kao što su glinene pločice, drvene pločice ili pečate za reklamiranje svoje robne marke, što je vjerojatno bio prvi način personaliziranja artikla pomoću slike. No, moderni pokloni za promociju kakve danas poznajemo počeli su se pojavljivati krajem 19. stoljeća s porastom masovnog oglašavanja.

Prvi moderni promidžbeni artikli bili su razglednice, plakati, kalendari i emajlirani tanjuri.

Početkom 20. stoljeća proizvođači duhana i alkohola počeli su nuditi poslovne poklone poput upaljača i otvarača za boce s njihovim logotipom. U 1930-ima, olovke i privjesci za ključeve postali su uobičajeni poslovni pokloni

Od tada su se pokloni za promociju proširili na gotovo sva područja svakodnevnog života, kao što su odjeća, pribor za pisanje, elektronički proizvodi, sportska oprema, artikli za putovanja itd.

Tvrtke koriste poslovne poklone kako bi ojačale svoju marku, izgradile lojalnost kupaca i promovirale svoje proizvode i usluge.

blog3

Gdje naručiti poslovne poklone?

Poslovni pokloni najčešće se naručuju od raznih dobavljača specijaliziranih za izradu i personalizaciju artikala u reklamne svrhe. Ti dobavljači mogu biti tvrtke specijalizirane za proizvodnju poslovnih poklona ili proizvođači različitih proizvoda koji također nude usluge personalizacije.

Poslovni pokloni mogu se proizvoditi u zemlji i inozemstvu, ovisno o troškovima, dostupnosti materijala i proizvodnom kapacitetu.

Tvrtke i organizacije naručuju ove poklone za promociju od dobavljača, navodeći svoje zahtjeve u pogledu količine, vrste artikla, dizajna i personalizacije. Dobavljači potom proizvode i isporučuju artikle prema traženim specifikacijama.

Treba napomenuti da se proizvodnja i distribucija promo materijala može razlikovati od zemlje do zemlje, ovisno o propisima o oglašavanju i marketingu.

Nekoliko primjera najpopularnijih poslovnih poklona

Postoji mnogo različitih poslovnih poklona koji se obično koriste za promociju robne marke ili tvrtke. Evo nekih od najpopularnijih primjera:

  • Tiskane ili ugravirane olovke s logotipom vaše tvrtke i detaljima za kontakt vrlo su popularan promotivni proizvod. Često se dijele na događanjima, sajmovima, u poslovnim prostorima i mnogim drugim prigodama.
  • Personalizirana promotivna odjeća kao što su majice kratkih rukava, kape, polo majice, softshell jakne često se koriste za promociju tvrtke, marke, događaja ili cilja.
  • Šalice i vrčevi s logotipima ili reklamnim porukama često se nude kao poslovni pokloni. Popularni su u uredima, kuhinjama i izvrstan su način da ljude podsjetite na tvrtku ili marku.
  • USB stickovi s tiskanim ili ugraviranim logotipom tvrtke praktični su i korisni promotivni artikli. Često se dijele na konferencijama, sajmovima ili kao medij za informiranje.
  • Kalendari personalizirani sa slikama, logotipovima i informacijama o tvrtki koriste se kao promotivni artikli tijekom cijele godine. Mogu se objesiti na zid ili staviti na stol kako bi se održala svijest o brendu.
  • Vrećice za kupovinu vrlo su popularan i koristan promotivni poklon. Nude veliku površinu za isticanje logotipa ili promotivne poruke, što ih čini posebno atraktivnim za oglašavanje.
  • Uredski dodaci kao što su stolni predmeti, prilagođeni blokovi za bilježnice, mape, ravnala i spajalice često se koriste kao promotivni proizvodi u profesionalnom okruženju.
  • Elektronički proizvodi, posebno prijenosni punjači, Bluetooth zvučnici ili dodaci za telefone, popularni su poslovni pokloni posebno u kontekstu novih tehnologija.
  • Proizvodi za vanjsku upotrebu kao što su kišobrani, boce za vodu, rashladne torbe ili personalizirane kape i šeširi često se koriste za promociju tvrtke na sportskim događajima, festivalima ili događajima na otvorenom.

Ovi primjeri imaju za cilj pokazati vam širinu raspona prikladnih artikala koji se mogu koristiti u promotivne svrhe. Naravno, postoji mnogo drugih poklona za promociju koji se mogu koristiti u različite industrije iu reklamne svrhe.

Koje su prednosti korištenja poslovnih poklona?

Poslovni pokloni, poznati i kao pokloni za promociju su promotivni artikli koji se često daju kupcima, poslovnim partnerima ili zaposlenicima tvrtke. Evo nekih od prednosti korištenja poslovnih poklona:

  • Povećana svijest o robnoj marki – poslovni pokloni obično nose logotip ili naziv tvrtke, što pomaže u povećanju svijesti o robnoj marki.
  • Povećana lojalnost kupaca - kada kupac dobije kvalitetan poklon za promociju, često se osjeća cijenjenim i poštovanim. To može pomoći u povećanju lojalnosti kupaca tvrtki od koje su dobili proizvod.
  • Promicanje novih proizvoda – poslovni pokloni također se mogu koristiti za promicanje novih proizvoda ili usluga. Na primjer, kozmetička tvrtka može kupcima ponuditi besplatne uzorke svog najnovijeg proizvoda prilikom kupnje.
  • Isplativost – promo materijal je relativno jeftin u usporedbi s drugim oblicima oglašavanja, ali ipak ima značajan pozitivan utjecaj na vidljivost tvrtke ili brenda.
  • Povećana vidljivost – poslovni pokloni naširoko se koriste u svakodnevnom životu i stoga mogu značajno povećati vidljivost tvrtke u široj javnosti.
  • Diferencijacija od konkurencije – poslovni pokloni također mogu pomoći tvrtki da se razlikuje od konkurencije. Na primjer, ako tvrtka nudi jedinstvene i visokokvalitetne poklone za promociju, javnost je može pozitivno razlikovati od drugih tvrtki u svojoj djelatnosti.

Općenito, korištenje poslovnih poklona može biti učinkovit i jeftin način oglašavanja tvrtke za stvaranje svijesti o robnoj marki, povećanje vidljivosti i izgradnju lojalnosti kupaca.

blog 1

Gdje iskoristiti poslovne poklone?

Promo materijal obično se distribuira kao dio marketinških i reklamnih kampanja za tvrtku, marku ili događaj. Mogu se koristiti na različitim mjestima i događajima, uključujući:

  • Trgovački sajmovi. Tvrtke često distribuiraju promotivne proizvode na sajmovima kako bi privukle pozornost posjetitelja i promovirale svoje proizvode ili usluge.
  • Sportska i kulturna događanja. Promo materijal često je sastavni dio sportskih događaja, koncerata, festivala i drugih kulturnih događanja. Sponzori i organizatori mogu pokloniti ili prodati predmete sudionicima za uspomenu na događaj. Ti predmeti obično s vremenom postanu kolekcionarski.
  • Dućani i trgovine. Neki trgovci nude besplatne promotivne proizvode uz kupnju ili kao poslovni poklon. To mogu biti uzorci njihovih proizvoda ili opći promo materijal.
  • Poštom. Poduzeća ponekad šalju poslovne poklone poštom izravno potrošačima ili poslovnim partnerima. Ovakav način darivanja vrlo je pogodan za kolege i poslovne partnere koji rade od kuće, ali i u slučajevima kada osobni kontakt nije moguć.
  • Restorani i hoteli. Neki restorani, kafići i hoteli nude promo materijal kao što su podmetači za čaše, šalice, čaše ili olovke sa svojim logotipom ili robnom markom kao uspomenu na posjet njihovom restoranu.
  • Dobrotvorna događanja i prikupljanje sredstava. Pokloni za promociju često se koriste na dobrotvornim događajima i događajima prikupljanja sredstava kao nagrade za izvlačenje ili kao zahvala donatorima. Obično se radi o promo materijalu niže vrijednosti jer je primarni cilj pomoći potrebitima.
  • Web stranica. Mnoge tvrtke nude besplatne poklone ili poklone s popustom na svojim web stranicama ili u sklopu online promocija. Kupci ih mogu dobiti prijavom na biltene, ispunjavanjem anketa ili određenim kupnjama.

blog4

Kako impresionirati svoje poslovne partnere i kupce?

Ukratko, poslovni pokloni učinkovit su marketinški alat za tvrtke koje traže svijest o marki i lojalnost među potencijalnim i postojećim kupcima. Darivanje je uvijek izazivalo pozitivne osjećaje kod ljudi, a tvrtke koje koriste ovu vrstu oglašavanja obično ostavljaju snažan, pozitivan dojam na svoju ciljanu publiku.

Važno je odabrati koristan promotivni proizvod, koji mora biti kvalitetan i odgovarajuće označen. Učinkovitost oglašavanja poslovnih poklona jamstvo je da će se uložena financijska sredstva isplatiti i vratiti u vidu povećanja prodaje i vidljivosti.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter