Kažete, zbog Dieselgatea dizelaši su 'out'? Malo morgen!
Dok je većina medija 'stručno utemeljeno' najavljivala skori odlazak dizelskih motora u ropotarnicu povijesti, Autoportal.hr stalno je objašnjavao kako je riječ o politici i geostrategiji, a tzv. ekološki razlozi samo poluga za ostvarivanje tog cilja.
Anti-dizelska histerija se smirila, Njemačka, a posebice Volkswagen pojačava proizvodnju dizelaša za više od 30 posto. Zorni pokazatelj tog trenda je redizajnirani Volkswagen Passat.
U ponudi će imati četiri dizelske verzije:1.6 TDI sa 120 KS te 2.0 TDI sa 150, 190 i 240 KS (najsnažnija je bi-turbo), koje će pokrivati 80 posto ponude!
Turbobenzinci 1.4 TSI/125 KS i 1.8 TSI/180 KS odlaze, a ubacuju se novi tehnološki 'biser' 1.5 TSI sa 150 KS te 2.0 TSI sa 190 i 272 KS. Svi motori, naravno, ispunjavaju eko norme Euro 6d, koje stupaju na snagu u rujnu
Volkswagen Passat, uveden 1973., brzo je postao 'zakon srednje klase'. Na proljeće će proslaviti proizvodnju 30. milijuntog primjerka.
Aktualnu seriju B8 upoznali smo na prezentaciji 2014., potom smo testirali dizelsku Top Gun verziju, a već smo najavili redizajn kojeg ćemo vidjeti na salonu u Ženevi (7. do 17. ožujka).
Uz obogaćenje i osuvremenjivanje palete motora, dobiva trendovske 'ledice' u farovima, hi-tech infotainment, osvježenu opremu i atraktivnije alu naplatke te obogaćenu i 'izbrušenu' paletu motora.
Sve će to Passatu osme generacije osigurati još dvije godine 'tržišnog mira' do dolaska potpuno novog modela devete generacije (B9). (Željko Marušić/Autoportal)