Puno je ovdje gostiju s naših emitivnih tržišta - Njemačke, Skandinavije i Italije. Skijaši nam kažu gdje su sve bili u Hrvatskoj i najavljuju svoj dolazak na ljeto. Nadamo se da će covid-19 popustiti i da ćemo sve te goste i dalje imati na našoj medulinskoj rivijeri, rekao je Enco Crnobori, direktor Turističke zajednice općine Medulin
Enco Crnobori, Serđo Peruško i Iva Vitasović iz TZ Medulin na Kronplatzu
Nakon što je tim Turističke zajednice Medulina u petak predstavio lokalne istarske proizvode u novootvorenoj hokejaškoj areni Intercable u Brunicku, prezentacija destinacije nastavljena je posljednja dva dana na vrhu popularnog skijališta Kronplatz. Osim lokalnih proizvoda, prava je atrakcija bila i batana "Mala Mare" iz Banjola čije se jedro vijorilo među skijašima, na 2.275 metara nadmorske visine.
- Puno je ovdje gostiju s naših emitivnih tržišta, i Njemačke i Skandinavije i Italije. Skijaši nam kažu gdje su sve bili u Hrvatskoj i najavljuju svoj dolazak na ljeto. Nadamo se da će covid-19 popustiti i da ćemo sve te goste i dalje imati na našoj medulinskoj rivijeri, rekao je Enco Crnobori, direktor Turističke zajednice općine Medulin koji je promovirao destinaciju zajedno s logističarom Serđom Peruškom i informatoricama Ivom Vitasović i Mikellom Batalaku. - Došli smo se predstaviti sa našim najjačim adutima, to su domaći pršut, naši sirevi OPG-a Peršić i OPG-a Jukopila i naša vrhunska maslinova ulja OPG-a Tanger, OPG-a Crnobori i Uljara Nonno Bruno. Svi znamo da je Istra već petu godinu za redom najjača maslinarska regija na svijetu. Imamo i kvalitetna crna i bijela vina brenda Medea. Staru batanu nam je ustupio Dean Mišković, kapetan duge plovidbe iz Banjola, kazao je Crnobori.
Oko štanda se okupio velik broj zainteresiranih skijaša koji su degustirali vino, maslinovo ulje i lokalne nareske, a ponajviše je među njima bilo Talijana, Austrijanaca, ali i Hrvata.
- Probali smo kozji sir i tek narezani pršut, vino smo ovaj put preskočili, ali znamo da je vrhunsko. Već smo bili kod vas, u Poreču, Rovinju i Puli. Prošli smo dobar dio Istre, ali Medulin nikada. Mislim da ćemo ga ovo ljeto posjetiti. Volimo doći jer imate zaista prekrasno more, štoviše, spektakularno je. Inače znamo ići u Lignano, ali to je sasvim druga priča, kod vas je mnogo ljepše, ispričala nam je obitelj iz okolice Udina.
U istarskim proizvodima uživao je i Marco iz Rima, koji je iskoristio pauzu između skijanja za degustaciju.
- Probao sam pršut i sir i oboje su izvrsni. Nikada nisam bio u Istri, ali bi volio otići, pogotovo tijekom ljeta, rekao nam je Marco.
Istarski kozji sir voli i obitelj iz Zagreba koja ovdje skija već dugi niz godina. Iako obično ljetuju u Dalmaciji, iduće bi sezone, kako su rekli, svoj plan mogli promijeniti i doći u Istru.
Istovremeno su u restoranu Kron kuhari Hook&Cooka pripremali cheeseburgere od tune i morski brodet s palentom. Zanimljivo je da su cheeseburgeri, koji su privukli najviše ljudi, planuli u trenutku, i to čak više od 150 komada.
Direktor tamošnje turističke zajednice Alfred Unterkircher izrazio je zadovoljstvo dugogodišnjom suradnjom i promocijom medulinskog TZ-a.
- Sada ste vi kod nas, a mi dolazimo u Medulin kad vam bude špica sezone. Naši ljuti ljetuju u Istri, a vaši skijaši dolaze masovno kod nas, pa je ovaj mare-monti projekt nastao spontano i vrlo je logičan. Mi smo, za razliku od vas, malo hladni i rezervirani. Međutim, s vama je vrlo lako sprijateljiti se, jako ste ugodni ljudi, a ja obožavam more, pa je uvijek doživljaj doći u Medulin. Hrvati su nam ključni gosti, jako važno tržište, jer dolaze često i puno troše. Uostalom, ovdje su dolazili i vaši Janica i Ivica Kostelić, rekao je Unterkircher.
Nakon što su kušali proizvode medulinskih OPG-ovaca, skijaši okupljeni oko štanda željeli su dobiti više informacija o Medulinu, pa su odgovore potražili kod informatorice Ive Vitasović.
- Danas nas na štandu posjećuju uglavnom Austrijanci i Talijani. Interes je velik, jako ih se dojmila naša prezentacija i vrlo je atraktivno donijeti barku na sam vrh planine. Osim za naše domaće proizvode, skijaši su zainteresirani i za naše plaže. Većina ih je već bila u Istri, a poznata im je i Medulin Riviera. Odaziv nakon prezentacije na Kronplatzu je ljeti uvijek velik. Posjetitelji uzmu prospekte, odu na naše stranice, pronađu smještaj, tako da može se reći da su ljudi koji nam dolaze ciljana skupina, zaključila je Iva Vitasović.