NEKIMA JE OVO VELIKI PROBLEM

Kako pravilno odmagliti stakla u automobilu, isprobajte ovaj način

| Autor: Glas Istre
Ilustracija (Pexels)

Ilustracija (Pexels)


Za brzo odmagljivanje vjetrobranskog stakla po hladnom vremenu trebate uključiti i grijanje i klima uređaj. Da, možete oboje odjednom. Ako imate kotačić za podešavanje temperature, postavite ga na najtopliju postavku, a zatim upalite i klimu, prenosi N1.

Neki automobili imaju gumb koji radi sve umjesto vas. U nekim automobilima postoji stražnja tipka za odmrzavanje koja uključuje žice na stražnjem vjetrobranskom staklu i prednja tipka za odleđivanje koja radi sljedeće:

– usmjerava puhalo prema vjetrobranskom staklu

– uključuje puhalo punom snagom i podiže temperaturu

– uključuje klima uređaj

– isključuje recirkulaciju

To je upravo ono što želite učiniti ako sami upravljate kontrolama: uključite grijanje, uključite klima uređaj i pobrinite se da zrak puše punom snagom na vjetrobransko staklo. Isključivanje recirkulacije pomaže jer ćete uvlačiti suhi zrak izvana umjesto da ponovno cirkulirate vlažan zrak unutra.

Zašto ovo funkcionira?

Ovdje se događaju dvije stvari, kratkoročno (sekunde do minute) i dugoročno (ostatak vaše vožnje).

Dugoročno gledano, magljenje možete spriječiti tako da obje strane vjetrobranskog stakla imaju istu temperaturu.

Magla na vašem vjetrobranskom staklu nakuplja se iz istih razloga kao i hladno piće koje se “znoji” za vrućeg dana. Kada je jedna strana stakla znatno hladnija od druge, vlaga iz toplog zraka će se kondenzirati na toplijoj strani stakla.

To znači da ćete zimi dobiti kondenzaciju iz toplog unutarnjeg zraka na još uvijek hladno vjetrobransko staklo. Ako možete dovoljno zagrijati vjetrobransko staklo, ono više neće moći izvlačiti vlagu iz zraka, piše Lifehacker.

Ljeti je suprotno. Ako ste rashladili unutrašnjost automobila, a vani je jako vruće, vlaga iz vanjskog zraka može se kondenzirati na vašem vjetrobranskom staklu. Međutim, ovo nije situacija s odmagljivanjem: kondenzacija je vani, pa vodu nakupljenu jednostavno obrišete brisačima vjetrobrana.

a zašto sama toplina nije dovoljna za obaviti posao? Pa, kao prvo, ponekad je jednostavno prehladno da bi vjetrobransko staklo bilo dovoljno toplo da spriječi zamagljivanje. Ali što je još važnije, trebate odmagliti vjetrobransko staklo, a ne samo spriječiti buduće magljenje. Zato upalite klimu.

Klima uređaji ne hlade samo zrak; isušuju ga. Kada istovremeno uključite grijanje i klima uređaj, dobivate vrući, suhi zrak. To počinje zagrijavati vjetrobransko staklo, a istovremeno isušuje vlagu. Uključite klima uređaj i grijanje na maksimalnu snagu i često će se cijelo vjetrobransko staklo očistiti za nekoliko sekundi.

udući da je zamagljivanje vjetrobranskog stakla uzrokovano vlagom u automobilu, održavanje unutrašnjosti vašeg automobila suhom pomoći će u tome. 

Također, možete početi zagrijavati vjetrobransko staklo prije nego što dođe vrijeme za vožnju. Ako imate daljinski upravljač, super! Ali čak i ako ne, prvi korak u pripremi vašeg automobila za vožnju zimi trebao bi biti uključivanje automobila i njegovo zagrijavanje. Stavite puhanje toplog zraka na vaše vjetrobransko staklo dok četkate i stružete vanjsku stranu.

I na kraju, razmislite o čišćenju unutarnjeg dijela vjetrobranskog stakla jer se čisto staklo ne magli tako lako. Ne, ne rukama ili maramicama koje ste našli ispod sjedala; kreme za ruke i razna masnoća i prljavština samo će pogoršati problem. Koristite odgovarajuće sredstvo za čišćenje stakla.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini