ZAGREB

Agenciji Fabular dizajn nagrada Pentawards za brand URONI

| Autor: Hina
(Hina/EPA)

(Hina/EPA)


Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je srebrnu nagradu Pentawards za dizajn pakiranja prirodnih mirisnih svijeća URONI, a dodjela nagrada održana je na gala ceremoniji u londonskoj Royal Opera House, priopćeno je u subotu iz Fabulara.

Pentawards je vodeća nagrada koju za dizajn ambalaže dodjeljuje globalna platforma i zajednica za dizajn Pentawards.

Ta vodeća globalna mreža stručnjaka posvećena promociji, izlaganju i nagrađivanju globalnog dizajna ambalaže, svake godine dodjeljuje nagrade za najbolju svjetsku ambalažu.

U ovogodišnjem žiriju za nagradu Pentawards bili su članovi iz 20-tak zemalja, uključujući predstavnike 25 brandova i 25 dizajnerskih agencija, a dodjela nagrada održala se na gala ceremoniji u londonskoj Royal Opera House.

"Brand URONI proizvodnje prirodnih mirisnih svijeća nastao je u izazovnoj pandemijskoj godini. Vizija je bila kreirati lijepu, elegantnu i održivu kolekciju za dom, koja nije štetna za naše zdravlje ni za planet. Svijeće se izrađuju od sojinog voska, pamučnog fitilja koji nije toksičan, s prirodnim esencijalnim uljima i pakiraju u ručno rađenu ambalažu od terracotte" navodi se u priopćenju.

Samo ime branda - URONI, poziva potrošača da uroni u osjećaj opuštanja, u miris šume, energičnog vala, čistog bijelog pamuka. Slogan branda „Scent You Can Feel“ komunicira da je ovo miris koji se osjeća cijelim bićem, dodaje se.

"Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja imena branda stvorio koncept za vizualni identitet i produkt dizajn“, izjavila je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular.

"Kreiran je elegantni, minimalistički logotip inspiriran zaobljenim oblicima voska te izduženim slovima koja izgledaju kao da su 'uronjena'.  Kako bi se simbolički prikazao doživljaj uranjanja u miris svijeće, sama teglica dobiva utor nastao uranjanjem druge teglice u nju. Produkt dizajn vodio je računa i o održivosti – posuda od bijele gline ponovno se može koristiti kao ukrasna teglica za cvijeće", dodaju iz Fabulara.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Web kamere

Pula

Pula: Golden Gate of
Pula: Golden Gate of

Pula

Pula: Korzo, Giardini
Pula: Korzo, Giardini