ISTRAŽIVANJE PROVEDENO NA 18.500 ISPITANIKA

DOBAR DIZAJN INTERIJERA ključ je uspjeha na tržištu apartmana



Manjim izmjenama u interijeru domaćini mogu privući nove goste i potaknuti stare goste da im se uvijek iznova vraćaju, ističe Pepijn Rijvers, direktor marketinga u tvrtki Booking.com

Dizajn interijera u smještajnim objektima koji utječe na cijeli doživljaj godišnjeg odmora ključan je za privlačenje gostiju, pokazuju istraživanja koja će biti od velike koristi i sve brojnijim hrvatskim apartman-poduzetnicima. Novo istraživanje koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom smještajnih objekata, u anketi među 18.500 ispitanika, otkriva kako je loš dizajn interijera uništio uživanje u odmoru za četvrtinu (26 posto) svjetskih putnika. Jedan od četiri (23 posto) putnika iz Hrvatske kaže da je u prošlosti boravilo u smještaju u kojem im se nije svidio dizajn interijera, a 23 posto njih čak se premjestilo u drugi objekt nakon razočaranja uređenjem interijera.

Neki od ključnih elemenata koji bi odbili putnike iz Hrvatske od rezervacije objekta su ružno ili dotrajalo pokućstvo (72 posto), prenatrpani prostor (57 posto), malen krevet (43 posto), prenaglašene i loše kombinirane boje (33 posto) i loše osvjetljenje (32 posto). S druge strane, dobar dizajn interijera može putnicima stvoriti nezaboravno iskustvo jer više od pola (57 posto) putnika iz Hrvatske tvrdi da je ugodno pokućstvo poput udobnog kauča i luksuzne posteljine jedan od najboljih detalja koji mogu odmor učiniti nezaboravnim. Za čak četvero od deset (41 posto) svjetskih putnika uređeni interijer važniji je nego pogled iz objekta.

Arhitektica Valentina Kaić iz pulskog Studija Kaić d.o.o. kaže za Glas Istre da se temeljni princip dizajna interijera prilikom uređenja smještajnih jedinica može oslikati u jednoj sintagmi - jednostavno, ali domišljato.

"Ne smijemo zaboraviti da smještajnu jedinicu istovremeno koriste dva različita korisnika, koji zajedno utječu na dizajn tog prostora. Iznajmljivač kojem je u interesu da svoju smještajnu jedinicu što lakše održava i da se što više rangira na tržištu i gost koji dolazi u privremeni dom, priželjkuje da je smještaj opremljen kao njegov vlastiti i želi osjetiti stav interijera koji kombinira tehnologiju, ljudske potrebe i ljepotu, kaže Kaić te dodaje kako se iznajmljivač ne želi zbog dizajna odreći jednostavnog održavanja i funkcionalnog korištenja, no kako dobar dizajn podnosi kompromise. (Andrea LONČARIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter