(Arhiva Glasa Istre)
Katedra Čakavskog sabora Buzet raspisala je natječaj za najuspješniju pjesmu/pjesničko ostvarenje na buzetskom dijalektu u tri kategorije: za učenike osnovnoškolskog uzrasta, za učenike srednjoškolskog uzrasta i za odrasle. Natječaj je otvoren do 1. prosinca i natjecateljskog je karaktera. Pristigle pjesme ocjenjivat će stručno povjerenstvo.
Provođenjem natječaja, naglasio je predsjednik Katedre Čakavskog sabora Buzet Matija Nežić, želi se potaknuti interes za mjesnim govorima, posebno među djecom i mladima. Cilj je ukazati na vrijednost i bogatstvo koju u lokalnoj sredini predstavlja buzetski dijalekt.
Pjesme se mogu predati putem e-pošte ([email protected]), poštom (Katedra Čakavskog sabora Buzet "Za natječaj", 2. istarske brigade 11, Buzet) ili osobno u Gradskoj knjižnici Buzet.
Matija Nežić (Snimila Gordana Čalić Šverko)
Pravilima natječaja definirano je da se može sudjelovati s najviše tri pjesme. Tema pjesme je slobodna, a tekst mora biti napisan na buzetskom dijalektu. Osim pjesme treba poslati i podatke o autoru: ime i prezime, adresu, broj telefona. Djeca mlađa od 18 godina moraju dobiti suglasnost roditelja za korištenje osobnih podataka. Pjesme ne smiju biti prethodno objavljene i moraju biti napisane u programu word.
Planiraju se dodijeliti tri novčane nagrade po 150 eura, jedna po svakoj kategoriji, te prigodna skulptura "Buzetska beseda" koju će izraditi umjetnica Goranka Črnac. Sredstva za nagrade osigurana su u okviru projekta "Naš kaj" koji se sufinancira iz sredstava Grada Buzeta, a odobren je putem Javnog natječaja za financiranje programa i projekata od interesa za Grad Buzet koje provode organizacije civilnog društva za ovu godinu.
- Veseli provedba ovog natječaja i nadam se da će postati tradicija. Nagrađeni radovi ove prve edicije objavit će se u Buzetskom zborniku, a nadamo se uvesti i još neke aktivnosti. Namjera je potaknuti interes za mjesnim govorima, posebno među djecom i mladima. Poruku koju želimo poslati roditeljima i nonetima je ta da sa svojom djecom pričaju na dijalektu jer je to bogatstvo, a ne prepreka u boljem izražavanju u školi, poručio je Nežić.