Na radionicama su polaznici učili slušanju, solidarnosti i zajedništvu, a ono što su naučili pokazali su na pozornici pulskog gradskog kazališta
U Istarskom narodnom kazalištu – Gradskom kazalištu Pula održana je prezentacija radionica "Kazališno ljeto" na kojima se pokušalo polaznicima prenijeti dovoljno znanja kako bi samostalno mogli osmisliti i oblikovati svoja kratka originalna kazališna djela.
Održane su radionica uvoda u dramaturgiju koju je vodio Aleksandar Bančić, radionica uvoda u koreografiju pod vodstvom Andree Gotovina i radionica kreativnog pisanja koju je vodila Marijana Peršić. Cijelom procesu doprinio je i tehnički tim Istarskog narodnog kazališta.
Na radionicama su polaznici učili slušanju, solidarnosti i zajedništvu, a ono što su naučili pokazali su na pozornici pulskog gradskog kazališta. Pred publikom su se predstavile tri grupe koje su nazive uzele prema cvjetovima, pa su prvi na redu bili Žuti suncokreti pod mentorstvom Andree Gotovina čiji je komad nazvan "Dobro jutro!", a radi se o konceptualnoj koreo-drami u kojoj se pokret i govor isprepliću i međusobno upotpunjuju.
Događa se u velikoj sobi, na nekom sastanku na kojem se okupljaju ljudi za koje se naglašava da su slobodni, a svi se pitaju što je iza zavjese i očekuju tu jednu osobu, no ne znamo koga, vjerojatno nekog svog Godota ili tako nešto, međutim ta osoba ne dolazi. Autori i izvođači su Donata Butković, Lucija Miletić, Nikola Dubroja, Noa Pavlinović, Nola Kliček, Tea Stupar, Tihomil Pletikos i suradnik u radu Hrvoje Bogojević.
Drugi dio nazvan je "Tamo" i u prvi mah djeluje jednostavno, gotovo banalno uz korištenje brojalica i dječjih pjesama, no uskoro postaje jasno da nije sve kako se čini. "Tamo" u izvedbi Rozih tulipana govori o pritisku grupe na pojedinca. Likovi se igraju sa stolicama, ali netko će uvijek izvisiti i ostati bez svog mjesta u društvu, grupa će isključiti pojedinca i tada cijela stvar postaje ozbiljna. Kada se male ruke slože, one mogu puno toga, pa i nekoga izbaciti iz kolektiva, odnosno kako kaže Dora Macuka, jedna od autorica i izvođačica, "Željeli smo prikazati kako grupa može isključiti pojedinca zbog banalne stvari". U autorskom i izvođačkom timu su još i Mark Marić, Lea Sep, Petra Kovačić, Matija Milošev, Filip Bilić i suradnica u radu Nikolina Tomić. Mentorica je bila Marijana Peršić.
Grupa Crveni makovi pod mentorstvom Aleksandra Bančića pozabavila se pitanjem koja bi sjećanja ljudima preletjela kroz misli kada bi znali da je ovo njihov posljednji trenutak? Njihova izvedba nazvana je jednostavno "7" i prikazuje posljednjih sedam minuta nakon smrti, izazvane neizbježnim spletom okolnosti, u kojima se mozak aktivno prisjeća važnih trenutaka. Ekipa na bini je bila jako dobro usklađena kada se radilo o zajedničkim pokretima, a sve je pratila dinamična, ali pomalo zlokobna glazbena elektro-podloga koja najavljuje neminovni kraj, pojačan odbrojavanjem digitalne štoperice. Od sve tri predstave, u ovoj je bila najupečatljivija atmosfera zbog koje je jasno da se nešto neizbježno događa, čak i ako nije odmah jasno što. Autori i izvođači su Noah Cvijanović Rossi, Alja Erjavec, Mate Jakov Frančula, Nikolina Leverić, Melissa Malešević, Nina Peruško i Josip Plejić.
Nakon izvedbi podijeljene su diplome. Kako je INK bio zatvoren tijekom korona-krize, a rad Dramskog studija se preselio na internet, u ovoj ustanovi su, čim su popustile stroge epidemiološke mjere, svojim članovima srednjoškolskog i studentskog uzrasta osmislili intenzivni program. Mentori su istaknuli kako su radionice trajale dva tjedna, no da su trajale duže polaznici bi to prihvatili, što govori o njihovom entuzijazmu.