"Tko se boji Virginie Woolf" (Darja ŠTRAVS TISU)
Ovogodišnja sezona Ulyssesa donijela je puno glazbenih sadržaja, od Dana klavira s izvrsnim pijanistima, potom koncerta Vlatka Stefanovskog, Amire Medunjanin, nastupa Češke filharmonije i mnoštva kvalitetnih glazbenika, a vrhunac sezone bila je premijera, i to, valja naglasiti, izvrsna, predstave "Tko se boji Virginije Woolf"
Iznimno uspješna i dobro posjećena sezona Kazališta Ulysses privedena je kraju već tradicionalnim gostovanjem Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu na Malom Brijunu izvedbom popularne predstave "Tko pjeva zlo ne misli" u režiji Renea Medvešeka krajem kolovoza.
Ovogodišnja sezona Ulyssesa donijela je puno glazbenih sadržaja, od Dana klavira s izvrsnim pijanistima, potom koncerta Vlatka Stefanovskog, Amire Medunjanin, nastupa Češke filharmonije i mnoštva kvalitetnih glazbenika, a vrhunac sezone bila je premijera, i to, valja naglasiti, izvrsna, predstave "Tko se boji Virginije Woolf".
Koprodukcija
Predstava je realizirana u koprodukciji s Beogradskim dramskim pozorištem, a radi se o djelu prema zadnjoj varijanti teksta Edwarda Albeea, vjerno sljedeći taj tekst koji je doživio i filmsku interpretaciju zahvaljujući Elizabeth Taylor i Richardu Burtonu.
Od neurotičnosti, nezainteresiranosti, strasti, pomanjkanja iste, ludila, nevjerojatne težine muško-ženskih odnosa, drugog, drukčijeg, a sve tu u jednoj (auto)destruktivnoj sferi, Rade Šerbedžija i Katarina Bistrović Darvaš uspjeli su vrlo dobro dočarati ulogu sredovječnih supružnika Marthe i Georgea.
Iako tema same predstave nije bila niti malo lagana, niti u jednom trenutku se nije osjećao zamor, uvijek je bila prisutna ona glumačka svježina, tako da to svrstava ovu predstavu među najbolja ostvarenja Ulyssesa. Ne čudi što je Rade Šerbedžija nagrađen Nagradom Hrvatskog glumišta za najbolju mušku ulogu.
Klasik
Neprestani dvoboj, solilokvij u dijalogu, gdje jedan govori a drugi ne čuje, stalna konfrontacija, ali atemporalna, koja može korespondirati s bilo kojim bračnim paklom i potonućem - bit su ove predstave.
U ulozi Nicka uz Milana Marića izmjenjuju se i Ljubomir Bulajić i Martin Grđan, a kao Honey nastupa, uz Rominu Tonković i Nika Ivančić.
Svjetlo je oblikovao Andrej Hajdinjak, asistentica režije je Rajna Racz, a asistentica scenografa Paola Lugarić.
Ne zaboravimo niti na reprize velikih hitova Ulyssesa, a spomenimo samo da je "Kralj Lear" jednako popularan od premijere održane 2001. godine pa sve do dan-danas.