Sebastijan Vojvoda na otvaranju izložbe u Galeriji Oranžerija
Slikarstvo Sebastijana Vojvode počiva na tvrdnji da je danas puno teže naslikati apstraktnu sliku nego u prošlom stoljeću, za što prvenstveno krivi utjecaj novih medija, navedeno je u popratnom katalogu
Porečki umjetnik Sebastijan Vojvoda svojom se izložbom "Escape from the Mind Master/Bijeg od Gospodara Uma" predstavio u Galeriji Oranžerija Gradskog muzeja Vukovar.
Sebastijan Vojvoda, koji je i sam bio nazočan na otvaranju izložbe, vukovarskoj je publici približio svoj način djelovanja u umjetnosti.
"Slikarstvo Sebastijana Vojvode počiva na tvrdnji da je danas puno teže naslikati apstraktnu sliku nego u prošlom stoljeću, za što prvenstveno krivi utjecaj novih medija. Geometrija kojom se bavi zapravo prikazuje bazičan model funkcioniranja društva i sistema moći kroz povijesne ideologije i njene materijalne reprezentacije: zigurati, piramide, tlocrti, kuće, uredi, korporacije. Ako izuzmemo ideološki kontekst, umjetnik daje pregled pojavnih varijacija geometrijske apstrakcije kroz povijest, od suprematizma do danas", ističu u Gradskom muzeju Vukovar.
Razmatrajući radove Sebastijana Vojvode Boris Greiner uz njegovu izložbu "Escape from the Mind Master/Bijeg od Gospodara Uma" napominje da odgovor na pitanje "Što je zapravo sadržaj Vojvodine Topologije?" ne može biti sasvim jasan odnosno narativno figurativan ne samo zato što su motivi apstraktni nego zato što je, po njegovom mišljenju "ideja konceptualno postavljena u prostor između izložbe i posjetitelja, ali tek s pretpostavkom ažuriranja dosadašnjeg pristupa, na čemu bi se trebao temeljiti jezik njihova dijaloga."
- Vojvoda u istoj tehnici progovara jezikom nove generacije i 'geometrijske činjenice proglašava kontrolorima za kretanje u virtualnom svijetu igraćih konzola, zaključuje uz ostalo Boris Greiner.