PROMOHOTEL

U srijedu u Žatiki počinje 34. ugostiteljsko-turistički sajam, odlična priprema za nadolazeću turističku sezonu

Franko Štiković, Loris Peršurić, Ivana Štiković i Nenad Velenik

Franko Štiković, Loris Peršurić, Ivana Štiković i Nenad Velenik


Na 4.500 četvornih metara unutrašnjeg i 500 kvadrata vanjskog prostora predstavlja se dvjestotinjak izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Španjolske, Srbije, Makedonije, Belgije, Njemačke, Austrije i Litve

 

U porečkoj dvorani Žatika, od srijede 20. veljače do subote 23. veljače, održavat će se 34. Promohotel, Međunarodni sajam prehrane, pića i opreme za turizam. Program i značaj ove manifestacije predstavili su jučer na konferenciji za novinare Ivana i Franko Štiković u ime organizatora, tvrtke Studio 053, porečki gradonačelnik Loris Peršurić te direktor porečke Turističke zajednice Nenad Velenik.

Franko Štiković istaknuo je da Promohotel obilježava 26 godina postojanja (jer je nekih godina ovaj sajam održavan i po dva puta godišnje) i da je kroz to vrijeme izrastao u jedan od najvećih i najvažnijih sajmova u Hrvatskoj u segmentu turizma i ugostiteljstva. Dimenzije ovogodišnjeg Promohotela predstavila je Ivana Štiković: na 4.500 četvornih metara unutrašnjeg i 500 kvadrata vanjskog prostora predstavlja se dvjestotinjak izlagača iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Španjolske, Srbije, Makedonije, Belgije, Njemačke, Austrije i Litve sa širokom lepezom proizvoda za HORECA sektor koji zastupaju više od 500 poznatih svjetskih brendova. Sajam je načelno namijenjen vlasnicima i menadžerima hotela, vlasnicima vila, kuća za odmor te privatnim iznajmljivačima, vlasnicima kafića i restorana te svima ostalima koji se pripremaju za nadolazeću turističku sezonu, ali predstavljeni proizvodi mogu biti zanimljivi i za širu potrošnju.

Sajam obiluje i stručnim predavanjima, panelima i prezentacijama, među ostalim u srijedu će se u organizaciji Županijske gospodarske komore Pula održati panel rasprava "Luksuzni turizam u Istri - mit ili stvarnost?", u četvrtak su na rasporedu teme "Praksa i mentoring u turizmu", "Gastro trendovi u 2019. godini" te "Estetika i prezentacija jela i pića - koja je uloga djelatnika".

U suradnji s Turističkom zajednicom Grada Poreča u sklopu Promohotela održat će se i dvodnevni seminar za iznajmljivače u privatnom smještaju, a polaznici će steći certifikat "Educirani domaćin/Educated host 2019".

Nenad Velenik je naglasio kako je lani na području Poreča u privatnom smještaju ostvareno 800.000 noćenja, što je tri posto više nego prethodne godine i 24 posto od ukupnog broja porečkih noćenja, pa se ovakvim edukacijama želi pripomoći podizanju kvalitete ove kategorije turističkih usluga na tragu zajedničkog cilja porečkog turizma koji želi postati destinacija sa četiri zvjezdice.

Porečki gradonačelnik Loris Peršurić rekao je da je Promohotel sinonim za Poreč te da je taj sajam utkao put drugima koji su uslijedili, poput Vinistre, Crofisha, Sajma sporta, a u nastajanju su i novi, čime se uz ostalo Poreč brendira i kao sajamski grad.

"Danas sve možeš kupiti klikom, ali Promohotel je dokaz da neposredni kontakt čovjeka sa čovjekom vrijedi više", zaključila je Ivana Štiković predstavljanje ovog sajma, koji će za posjetitelje u srijedu biti otvoren od 12 do 19 sati, u četvrtak i petak od 10 do 19 sati, a u subotu od 10 do 17 sati. (D. ŠIŠOVIĆ)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter