UOČI FERRAGOSTA

TALIJANSKI MEDIJI NAŠIROKO HVALE LIJEPU NAŠU Hrvatska top izbor talijanskih putnika



Uoči Ferragosta o Hrvatskoj pišu brojni talijanski mediji, a najčešće ističu očuvanu autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života u nas, obilje kvalitetne eno-gastronomije te atraktivnu festivalsku ponudu, posebno za mlade. La stampa ističe da Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine, nudi popularne glazbene festivale. Svjetionik Porer s krajnjeg juga Istre osvanuo je na naslovnici časopisa DOVE koji objavljuje reportažu o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu te svjetionicima Porer i Veli Rat.

Turistički časopis Marco Polo posvetio je svoju naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok časopis Caravan e Camper piše o Dubrovniku. O Hrvatskoj i Visu piše talijanski Vogue, dok Cosmopolitan istražuje plaže, deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj. Vis krasi naslovnicu i turističkog časopisa Bel Europa, gdje posebno ističu važnost hrvatske tradicije i kulture, a riječ je o magazinu koji ima više od 450.000 čitatelja.

- Italija je za hrvatski turizam jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo lani ostvarili više od milijun dolazaka. U dosadašnjem dijelu godine s ovog tržišta bilježimo više od 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna noćenja. Najintenzivniji promet tek nam slijedi , pa smo promišljenim marketinškim aktivnostima animirali talijanske turiste. Puno se radilo posljednjih godinu dana putem društvenih mreža, ali i posebnih prezentacija kojima smo uspješno dopreli do mlađe populacije, poručio je direktor HTZ-a Kristijan Staničić, ističući da i sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske potiče rast s ovog tržišta.

Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, potvrđuje da su talijanski mediji veliki ljubitelji i prijatelji Hrvatske te da vrlo rado pišu o našim destinacijama i turističkoj ponudi. "Posebice nas veseli značajan rast interesa ključnih talijanskih blogera i influencera koji imaju velik broj pratitelja i koji žele posjetiti Hrvatsku. Upravo će nam takav vid suradnje biti u još jačem fokusu prilikom planiranja aktivnosti za 2019. godinu", naglasila je Vukelić.

TV ekipa talijanskog RAI 2 posjetila je nacionalne parkove Plitvička jezera i Kornate i emisija "Prirodne ljepote Hrvatske" bit će emitirana na jesen s ciljem privlačenja talijanskih gostiju izvan turističke špice. Na kanalu RETE 4 emitirana je emisija "Parola di pollice verde" posvećena Hrvatskoj, otocima Pašmanu, Pagu i Lošinju te Zadru i Splitu. U rujnu će ekipa RETE 4 iz emisije "Donna avventura" posjetiti Biograd na Moru i Trogir, njihovim gledateljima još nedovoljno poznata hrvatska odredišta.

Zanimljivo je istraživanje talijanske tražilice putovanja Skyscanner.it koja je u tjednu finala Svjetskog nogometnog prvenstva analizirala broj pretraga letova iz Italije prema zemljama koje su igrale u završnici prvenstva, Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji i Engleskoj, uz Rusiju kao zemlju domaćina. Tražili su pobjednika po izboru talijanskih putnika i titula je pripala Hrvatskoj. Pet hrvatskih gradova, Zagreb, Pula, Split, Zadar i Dubrovnik, zauzeli su pet od deset mjesta na tablici najtraženijih. Skyscanner vodeća je svjetska tražilica koja nudi besplatnu uslugu pretraživanja i usporedbe letova, hotela i iznajmljivanja automobila. Mjesečno putem nje više od 70 milijuna ljudi planira svoje putovanje.

Istra nosi polovicu "talijanskih" noćenja

Prema udjelima u dosadašnjem prometu, kada je riječ o tržištu Italije, dominirala je Istra s 47 posto talijanskih noćenja, a slijedi Kvarner s udjelom od 26 posto te Zadarska županija s udjelom od šest posto. Omiljene destinacije Talijana su Rovinj, Medulin, Poreč, Mali Lošinj, Novalja, Umag, Pula i Cres. Većina Talijana, njih 74 posto hrvatske su destinacije posjetili u individualnoj organizaciji. Talijani su iznadprosječno skloni putovanjima u Hrvatsku u vrhuncu turističke godine, čak 61 posto dolazaka i 73 posto noćenja Talijana bilježimo tijekom srpnja i kolovoza. (Piše D. PALIBRK)

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter