Projekti Talijanske srednje škole

ROVINJ Rad učenice Korane Hamer ocijenjen najboljim

| Autor: Gabrijela DOBROVIĆ
Talijanska škola

Talijanska škola


Talijanska srednja škola Rovinj sudjeluje u dva književna projekta koja je pokrenula Hrvatska mreža školskih knjižničara. Projekti su rezultat odluke Vlade Republike Hrvatske koja je na sjednici održanoj 30. prosinca 2020. podržala prijedlog Ministarstva kulture i medija da se 2021. godina proglasi Godinom čitanja.

"Odlučili smo se za sudjelovanje u projektima jer je to najbolji način kako promicati ljubav prema čitanju i književnosti", poručuju iz škole.

Jedna od brojnih aktivnosti projekta je i kviz znanja „Mreža čitanja”, donedavnog naziva „Čitanjem do zvijezda”, u kojem je sudjelovalo pet učenica: Zea Aleksić, Daniela Jakominić, Iris Bolšec, Korana Hamer i Sarah Iurzola. Sve su učenice uspješno odgovarale na pitanja te stekle uvjete za sljedeću, regionalnu razinu kviza koji će se održati u ožujku. Osim ovog, škola sudjeluje i u projektu pod nazivom „Lektira na mreži”. Riječ je o projektu koji promiče suradnju školskih knjižničara i nastavnika hrvatskoga jezika te potiče rad s učenicima na kreativnim projektima koji promiču novi pristup lektirnom djelu.

Projekt se sastoji od tri faze i četvrte, finalne. U projekt su se, uz školsku knjižničarku i nastavnicu hrvatskoga jezika, uključile učenice drugog razreda Lara Apollonio, Dorotea Gorski, Emma Brenelli, Letizia Turcinovich i učenice trećeg razreda Iris Bolšec, Lavinia Jelena Terzić, Daniela Jakominić, Korana Hamer i Kiara Maurović. Zadatak je svake faze projekta čitati jedno od tri ponuđena književna djela i prikazati ga kreativno u zadanom digitalnom alatu. Kreativne su učenice odlučile prikazati dva djela svjetske književnosti: Sofoklovu Antigonu, Shakespeareova Hamleta i Orwellovu Životinjsku farmu. Rad učenice Korane Hamer u drugom je krugu ocijenjen kao najbolji i dospio je na prvo mjesto, čime se škola plasirala u finalni, četvrti krug, zajedno s još pet najboljih radova. Dodajmo i da je rad njihovih učenica drugog razreda ušao u 15 najboljih.

"Vjerujemo da će se uspjeh naših čitateljica nastaviti i u sljedećoj, trećoj fazi ovog projekta, a onda i u finalnoj, četvrtoj te da će, bez obzira na uspjeh, ovaj projekt produbiti kod mladih želju za čitanjem".

O entuzijazmu učenica govori i činjenica kako su se pripremale tijekom praznika i u ovim novim, „online uvjetima”, uz podršku Adriane Ive, prof. dipl. knjižničarke te Nataše Paćelat, prof. hrvatskoga jezika.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter