Hotel Natura smjestio se na rubnom dijelu naselja Sv. Nikola
Gradit ćemo saunu, slanu sobu, hidromasažni bazen, prostor za masažu, teretanu u šumi, a planiramo i postavljanje drvene relaks-kućice među stablima koju ćemo napuniti knjigama i časopisima. Ne možemo ponuditi čuda, ali ovo su sigurno neobični sadržaji koji se mogu interpolirati samo u hotel koji caruje na proplanku, kaže Diego Milošević
U zaobalju, na umaškim zelenim proplancima smjestio se obiteljski hotel Natura u vlasništvu Darija Miloševića, a vodi ga njegov sin Diego Milošević. Prošle godine kada je otvoren, već samim nazivom najavljivao je jednu sasvim drugačiju hotelsku priču na Umaštini, ispunjenu nizom zanimljivih doživljaja. Do hotela se stiže preko zaobilaznice Petrovija s koje se skreće prema naselju Vilanija, a onda se nastavlja krivudavom cestom do naselja Sv. Nikola, gdje se na rubnim dijelovima, u gaju smjestio hotel Natura.
Friendly turizam
Diego Milošević nas je dočekao s rukom u gipsu - uspomena sa skijanja - ali zamjetno angažiran na radovima oko novog hotelskog paviljona. Susret nam je trebao otkriti kako je protekla prva turistička sezona u ovom malom obiteljskom hotelu, kakav je feet back gostiju i što imaju novoga u planu za upotpunjavanje i produljenje turističke godine.
- Kao što vidite, ne mirujem. S prvim hotelijerskim iskustvima sam iznimno zadovoljan, ali sam i shvatio potrebe naših gostiju da bismo im boravak u hotelu, našem gradu te Poluotoku učinili još ugodnijim. Kao mali obiteljski hotel s 11 dvokrevetnih soba s čijih se prozora vidi umaška obala i morsko plavetnilo, lijepo uređenim restoranom u prizemlju, vanjskim bazenom i 40-ak mjesta na terasi nismo u mogućnosti nuditi sadržaje kao veliki hoteli. No, u tome i jest naša prednost jer mnogi gosti vole ovakav ambijent toplog doma gdje su konstantno u neposrednom dodiru s vlasnicima objekta.
Iako su danas mnogi gosti putem interneta informirani o destinaciji u kojoj će provesti svoj odmor, najsnažniju moć ima živi kontakt s vlasnikom i osobljem hotela koji će im posvetiti vrijeme i pažnju u svakom trenutku te ih poput dobro upućenog turističkog vodiča s povjerenjem uputiti u čarobne kutke grada i okolice. Gosti to jako cijene. Turizam su emocije koje se prvenstveno stječu u dodiru s ljudima u sredini gdje borave. To je prva točka ili polazište bavljenja turizmom. Potencijal ljubaznosti, druženja i bliskosti je neprocjenjiv - friendly turizam, a kao potvrda da smo na pravom putu, govori činjenica da nam se gotovo 80 posto prošlogodišnjih gostiju vraća i ove godine. Već su bukirali smještaj, naglašava Diego.
Ovčari i medari
- Naše su sobe dvokrevetne i orijentirali smo se na ponudu parovima od 30 do 60 godina, uglavnom. Dakle, naši gosti ne dolaze s djecom jer takvu vrstu ponude u Umagu imamo napretek. Gotovo svi iznajmljivači su profilirani za taj tip turizma. Naše su opredjeljenje gosti koji poštuju prirodu, tišinu koja ih okružuje i žele živjeti u simbiozi s okolišem. Tijekom boravka uspostavljaju diskretna prijateljstva. Usudio bih se reći da razvijamo neki vid romantičarskog turizma, s osmijehom će Diego, a mi dodajemo da je to hotel za one koji vjeruju da prava ljubav ne stari.
No, ipak, i tišina često izaziva dosadu pa je, prateći potrebe gostiju, iz neposrednog razgovora s njima shvatio koji sadržaji nedostaju te kako bi njima istovremeno produljio trajanje turističke sezone.
- Gradim paviljon, restoran u kojem ćemo nuditi našu domaću hranu, pripremljenu od domaćih proizvoda. Imamo 50 ovaca i košnice pčela. Prepoznati smo kao proizvođači sira i meda tako da bismo nudili ono što se jede u tipičnoj istarskoj kući, sir, kobasice, ombolo i kupus. Gosti neopisivo uživaju u tim našim istarskim delicijama. Hotel Natura nije dobio ime samo zbog prirode u kojoj je lociran, već upravo zbog tih izvornih, prirodnih proizvoda iz kućne radinosti koje sami proizvodimo, ponosno će Diego i nabraja ostale sadržaje s kojima će Natura uoči Uskrsa otvoriti vrata gostima.
Drvene kućice
U pripremi je izgradnja saune, slane sobe, hidromasažnog bazena, prostora za masažu, teretane u šumi... sve kako bi gosti kvalitetno i aktivno proveli svoj odmor. Naš domaćin ima u planu i postavljanje drvene relaks-kućice u šumi, koju će napuniti knjigama i časopisima.
- Ne možemo ponuditi čuda, ali ovo su sigurno neobični sadržaji koji se mogu interpolirati samo u hotel koji caruje na proplanku u šumi, zaključio je mladi svestrani hotelijer Diego Milošević, naglasivši da im je bukirano već 70 posto kapaciteta u razdoblju od 1. lipnja do 30. rujna, a ostalo je prepustio portalima da bi se širile dobre recenzije.