ISTARSKI HOTELIJERI

PRIHODI RASTU BRŽE OD PROMETA: U Istri se ostvaruje cilj hrvatskog turizma - jednak broj gostiju, ALI VEĆA ZARADA


Svakako bismo bili konkurentniji da naš turizam nije opterećen visokim porezima i davanjima te dodatnim nametima i troškovima kao što su povećanje boravišne pristojbe te povećanje troška odvoza komunalnog otpada, kaže Lidija Poštić, voditeljica marketinga Aminess hotela

Iako se u gotovo svim medijima pisalo i pričalo o stagnaciji hrvatskog turizma u nadolazećoj turističkoj sezoni, prije svega zbog povratka posrnulih konkurentskih mediteranskih turističkih velesila, Grčke i Turske, ali i sjeverne Afrike, na mapu poželjnih i, treba naglasiti, jeftinijih turističkih destinacija, istarski su hotelijeri zadovoljni rezultatima ostvarenima u ovoj turističkoj sezoni koja je praktički pri kraju. U usporedbi s lanjskom, rekordnom turističkom sezonom, porast noćenja je manji, ali i ovog je ljeta ipak ostvaren.

Kako je istaknula Iva Bahunek iz Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), promjena ovog ljeta u usporedbi s lanjskim bila je u dinamici punjenja kapaciteta, odnosno u "last minute" i drugim akcijskim ponudama, koje su počele već krajem srpnja i početkom kolovoza. Kako Bahunek objašnjava, to također nije neobično jer takvi su globalni trendovi koji su zabilježeni i u drugim mediteranskim zemljama.

U hotelijerstvu, kao i u ugostiteljstvu, najveći problem ostaje nedostatak radne snage.

U novigradskom Aminessu smatraju da je povratak velikih konkurentskih zemalja s istočnog Mediterana neupitan, no unatoč tome zadovoljni su rezultatima postignutim ove sezone.

- Naša se ponuda bitno razlikuje od aranžmana koje pružaju ove turističke destinacije. Turska, na primjer, na tržištu prije svega konkurira niskim cijenama uz snažnu podršku i subvencije države, dok mi svoj proizvod, konkurentnost i interes na tržištu gradimo vlastitim snagama i kontinuiranim investicijama u podizanje kvalitete u hotelima i kampovima. No, svakako bismo bili konkurentniji da naš turizam nije opterećen visokim porezima i davanjima te dodatnim nametima i troškovima kao što su povećanje boravišne pristojbe te povećanje troška odvoza komunalnog otpada, rekla nam je Lidija Poštić, voditeljica marketinga Aminess hotela.

Također, iako su zadovoljni ostvarenim rezultatima u hotelima, u kampovima je, ističu, popunjenost bila nešto lošija zbog promjene u strukturi smještaja i manje potražnje, ali s aspekta ostvarenih prihoda rezultati su bolji. (Chiara BILIĆ)

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter