Vijadukt preko Limske drage bila je tada prva izgrađena dionici istarske poluautoceste. Objekt duljine 552 metara na četiri stupa ujedno je tada bio najveći vijadukt u Hrvatskoj
Spajanjem dva čelična kraka vijadukta premoštena je Limska draga krajem travnja 1991. godine. Ujedno to je bila tada prva izgrađena dionici istarske poluautoceste koja je uključivala i cestu od Okreti do Medaka. Vijadukt duljine 552 metara na četiri stupa ujedno je tada bio najveći vijadukt u Hrvatskoj. Za usporedbu most kopno - Krk građen je od betona. Poslije tunela Učka vijadukt preko Limske drage najveći je cestovni objekt u Istri. Najveća visina kolnika iznosi 125 metra.
Otvaranjem vijadukta za promete koji će uslijediti krajem svibnja 1991. godine, neće se skratiti putovanje od Pule do Kopra, ali će se izbjeći brojne opasnosti koje tijekom cijele godine vrebaju na cesti kraj Limskog kanala. Radovi na ovom velebnom cestovnom objektu počeli su još u rujnu 1988. godine a dovršeni su s višemjesečnim zakašnjenjem. Nakon ovog vijadukta počet će se graditi onaj preko Mirne koji se te, 1991. godine tek projektira. Njegova je gradnja teža, jer tlo nije kamenito kao kod Limske drage, pa se moraju ukopavati duboki piloni.
U Puli više stanovnika
Prema popisu stanovništva te 1991. godine samo Pula ima 61.837 stanovnika u 22.306 domaćinstava i više od 23 tisuće stanova. Kako se navodi, broj stanovnika povećan je za deset posto u odnosu na prethodni popis. Cjelokupna općina Pula koja uključuje današnje općine Barban, Marčanu, Svetvinčenat, Vodnjan, Fažanu, Medulin i Ližnjan, broji ukupno 84.356 stanovnika.