FOTO BILJEŠKA

NOVI BREND TZ NOVIGRADA

| Autor: S. Bo.
TZ Novigrad, novi brend

TZ Novigrad, novi brend


Novi reklamni natpis postavljen na pročelje zgrade TZ Novigrada djeluje kao pravo osvježenje i privlači pozornost prolaznika. Kako doznajemo od direktorice TZ-a Vesne Ferenac, riječ je o novom logotipu nastalom u sklopu projekta brendiranja destinacije Novigrada.

- Sam izgled logotipa upućuje na razigranost destinacije. Logotip čini naziv Novigrad-Cittanova u kojem je svako slovo prikazano drugom bojom i dizajnirano da bude povezano s prepoznatljivim arhitektonskim karakteristikama grada. Radi se o najavi implementacije novog brenda destinacije Novigrada, čija se prezentacija planira uskoro, kaže Ferenac.

Na upit kako teku rezervacije i pripreme za nastupajuću turističku sezonu, kaže da su rezervacije do sada išle jako dobro, čak i bolje nego 2019. godine.

- Trenutno su nešto manje, ali ništa alarmantno. Naprotiv, prema našim saznanjima i procjeni, ova sezona bi mogla biti jako dobra, kako za hotelski i kamping smještaj, tako i za privatni smještaj, optimistički će Ferenac i najavljuje da su u tijeku velike pripreme za promociju destinacije, kao i ostale aktivnosti za pripremu sezone, odnosno organizacija manifestacija, tiskanja promotivnih materijala, uređenja destinacije, razvoj novih proizvoda i sadržaja i svega ostaloga kako bi spremno dočekali turiste.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter