Poslan demanti

NAKON ŠTO SU AUSTRIJANCI OBJAVILI LAŽNU VIJEST O ONEČIŠĆENOM MORU: TZ Istarske županije poslala reagiranje na netočan i zlonamjeran tekst.  "Istra - omiljeno kupalište Austrijanaca - 2020. s izvrsnom kvalitetom vode i puno prostora uz more"

| Autor: Duška PALIBRK

Osim HTZ-ovog predstavništva u Beču, na lažne vijesti objavljene u jednoj austrijskoj reviji o onečišćenom hrvatskom Jadranu reagirala je i Turistička zajednica Istarske županije. Direktor TZ-a Istre Denis Ivošević poslao je uredništvu revije demanti na objavljen netočan i zlonamjeran tekst, a putem PR agenta za Austriju, partnera istarskog TZ-a, svim je austrijskim i njemačkim medijima odaslano priopćenje naslovljeno "Istra - omiljeno kupalište Austrijanaca - 2020. s izvrsnom kvalitetom vode i puno prostora uz more", u kojem se navode i relevantni izvori podataka kod kojih se sve može i provjeriti.

"Netaknuta priroda s borovom šumom do mora i izuzetno dobra kvaliteta vode s mnoštvom Plavih zastava kao međunarodno priznanje za ekološku kvalitetu uvijek su bile snaga destinacije za odmor. Testiranje instituta (http://baltazar.izor.hr/plazepub/kakvoca_detalji10) potvrđuje izvrsnu kvalitetu vode od 98,95 posto. Zbog situacije, ovog ljeta ima i manje gostiju u Istri, tako da na plažama ima neobično puno prostora i u kolovozu. Dakle, ima puno mjesta za sigurnosnu udaljenost za cijelu obitelj. Broj slučajeva Covida-19 ostaje stabilan i nizak, a podatke možete saznati na https://www.koronavirus.hr/en. U usporedbi s austrijskim saveznim državama, Istra je u vrlo dobroj situaciji. Tome su značajno pridonijeli hoteli i restorani, koji nisu samo smanjili kapacitete, već mjesecima dosljedno provode zaštitne i higijenske mjere, ali za goste ugodno neprimjetno", predstavlja Ivošević stanje u Istri gostima s njemačkog govornog područja.

- Komunikacija s našim najznačajnijim emitivnim tržištima nije bila nikad toliko važna, koliko se to pokazalo ove godine. U takozvanim normalnim godinama i regularnim uvjetima dovoljno je bilo isporučiti kvalitetnu informaciju u pravo vrijeme i na pravo mjesto. Danas, kada se u eteru često pojavljuju krive informacije i poluinformacije doista je teško boriti se protiv netočno plasiranih vijesti, pogotovo u uvjetima kada se one pišu tendenciozno i zlonamjerno. Takvih primjera smo imali pregršt ove godine i to uglavnom iz medija naših najznačajnijih emitivnih tržišta, Austrije, Italije, Slovenije i Njemačke. Upravo iz tog razloga smo više no ikada dosada koristili usluge naših PR agenata da na vrijeme i kvalitetno obavijestimo naše potencijalne goste.

U tom kontekstu nam je izuzetno dobra epidemiološka situacija u prvom periodu jako puno pomogla jer nam je to omogućilo da steknemo kvalitetnu reputaciju u smislu sigurnosti destinacije te nam je ujedno to bio i najbolji marketinški alat za promociju destinacije, kaže Ivošević.

Još početkom lipnja TZ Istre je u Austriji i dvjema najjužnijim njemačkim pokrajinama, Bayernu i Baden Wuertembergu pokrenuo značajnu promocijsku kampanju pod nazivom "Istrien so nah", "Istra tako blizu" s jasnom porukom da smo najbliža, najtoplija i najsigurnija destinacija za žitelje tih regija. Kampanja je imala više od četiri milijuna dosega.

- Sada kad su nam gosti pristigli i kada u Istri dnevno brojimo više od 190.000 turista, pokrenuli smo kampanju zahvale svim našim gostima i na taj način im skrenuli pozornost da nam je drago što su nas posjetili i da jednom kada se vrate svojim domovima prenesu kvalitetnu sliku o Istri kao sigurnoj turističkoj destinaciji. Kampanja kreće od petka, bit će prezentirana na velikim oglasnim panoima diljem Istre na više od 20 mjesta u trajanju od dva mjeseca, najavljuje Ivošević.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter