Tvrtke iz ICT sektora, koje djeluju putem Strukovne grupe Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Pula, pokrenule su postupak brendiranja Istre kao mjesta za život, rad i učenje ICT (informacijsko komunikacijska tehnologija) profesionalaca. Brendiranjem se želi postići pozitivno poslovno okruženje koje će stvoriti značajne koristi ne samo za ICT tvrtke već i za gospodarstvo cijele županije.
U suradnji s višestruko nagrađivanom marketinškom tvrtkom Sonda izrađen je strateški dokument koji definira ključne karakteristike ICT sektora u Istri, s ciljem da se olakša i unaprijedi poslovanje postojećih tvrtki, potakne interes za zapošljavanje, posebice mladih, te da se razvije veća suradnja sa zajednicom.
- Izuzetno mi je drago da je IT zajednica Istre pokazala spremnost da iznjedri ovako značajan strateški dokument, koji je osnova za osmišljavanje i poticanje politika kojima će se digitalna industrija podignuti na razinu strateške industrije u Istri. Time ćemo postojećim kompanijama kao i generacijama mladih školovanih ljudi omogućiti da nastave ili započnu svoj život u Istri, baveći se najmodernijim tehnologijama te istodobno uživati sve blagodati Istre kao prekrasne regije i životnog prostora. Naravno, za ostvarivanje strategije trebat će nam pomoć i suradnja lokalne zajednice i dobrih ljudi, za koju sam siguran da neće izostati jer se ipak radi o osiguravanju bolje budućnosti svih žitelja Istre, kazao je Goran Mrvoš, predsjednik Strukovne grupe IT Istre povodom pokretanja izrade Strategije brendiranja sektora.
Inovativne tvrtke u ovom sektoru, rečeno je, uspješno posluju u Istri, postižu globalni uspjeh i predstavljaju veliku razvojnu perspektivu. Usmjerene su na inovativne tehnologije, razvijanje novih produkata u IT tehnologiji koji su ispred vremena, a često su njihovi klijenti vodeće svjetske kompanije u svojim segmentima. S obzirom da dijele slične izazove u poslovanju povezali su se u strukovnu organizaciju u HGK - Županijskoj komori Pula radi ostvarenja zajedničkih ciljeva, međusobne podrške i poticanja budućeg rasta. Uvjereni su da Istra ima prednosti kao ICT destinacija. Kroz projekt brendiranja žele iskomunicirati zašto je ona poželjna regija za ICT tvrtke i profesionalce. Na kraju je naglašeno kako ICT sektor zasigurno može biti generator strateškog rasta gospodarstva u Istri, no potrebna mu je podrška lokalne zajednice, ne u poslovanju jer su u tome vrhunski stručnjaci u svojoj domeni, već u otklanjanju birokratskih prepreka te uređenosti samog društva.