SHARE ISTRIA

LJEPOTICE IZ POLJSKE PROMOVIRAJU ISTRU Veronica i Magdalena Laura stigle u Poreč, NA INSTAGRAMU IH PRATE MILIJUNI

| Autor: Duška PALIBRK


Djevojke su odsjele u boutique hotelu Rivalmare u Novigradu, a u TZ-u su im osmislili bogat program za tjedan dana u Istri. Jučer su krenule od Poreča i njegove povijesne jezgre, a poslijepodne su bile na Vinistri. Za danas je u planu obilazak Buzeta, Huma i Grožnjana, uz sudjelovanje u lovu na tartufe. U Puli ih, uz nezaobilazan amfiteatar, očekuje i kajakarenje do Galebovih stijena

 

Turistička zajednica Istarske županije ugostila je Veronicu Bielik i Magdalenu Lauru Perlinska, ljepotice iz Poljske i zvijezde Instagrama koje će promovirati Poluotok u sklopu projekta "ShareIstria".

Google kaže da je Veronika Bielik promotorica aktivnog i zdravog života. Rođena je 1993. u Poljskoj, svoju prvu fotografiju na Instagram postavila je 2014. i danas je u vrhu tzv. celebrityja. Turistička zajednica Istre angažirala ju je u svojoj digitalnoj promotivnoj kampanji "ShareIstria" na osnovu njezinih gotovo dva milijuna pratitelja na Instagramu. Magdalena Laura Perlinska redovito je prati na putovanjima.

Djevojke su odsjele u boutique hotelu Rivalmare u Novigradu, a u TZ-u su im osmislili bogat program za tjedan dana u Istri. Jučer su krenule od Poreča i njegove povijesne jezgre, a poslijepodne su bile na Vinistri. Za danas je u planu obilazak Buzeta, Huma i Grožnjana, uz sudjelovanje u lovu na tartufe. U Puli ih, uz nezaobilazan amfiteatar, očekuje i kajakarenje do Galebovih stijena. Oplovit će rovinjski arhipelag, zip lineom preletjeti Pazinsku jamu, a istarske gastronomske adute isprobati u najluksuznijim kuhinjama na Poluotoku, od Roxanicha u Motovunu, do Lanterne na Crvenom otoku kod Rovinja, Zigantea, Belaja i San Rocca.

Amerikanac i Mađar

Veronica i Magdalena Laura su druga ekipa influencera koja stiže ove godine. Motovun, Rovinj, Poreč i Pulu, istarsko vino, maslinovo ulje i tartufe milijunima svojih pratitelja na društvenim mrežama već su predstavili Amerikanac Scott Eddy i Mađar Mikhail Tenazas, prvi među 15-ak internetskih zvijezda s oko 30 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, od kojih se očekuje da u pet tjedana ovogodišnje kampanje "ShareIstria" predstave Poluotok kao odredište jedinstvenih doživljaja i uzbudljivih putovanja. Tijekom prvog tjedna kampanje, domaćinstvo influencerima pružili su rovinjski hoteli Lone i Adriatic te porečka Valamar Riviera. Županijski TZ, naime, u provedbi kampanje oslanja se i na brojne lokalne partnere, predstavljajući najbolje od Istre.

Scott Eddy nekadašnji je burzovni mešetar s Wall Streeta, 2016. godine proglašen je drugim najboljim influencerom za putovanja na svijetu, a često se svrstava među 10 najboljih u području luksuznih putovanja. Nedavno je potpisao i ugovor za TV voditelja emisije Video Globetrotter, nove serije o putovanjima koja na Lifetime TV-u kreće ove jeseni. Tenazas, pak, stoji iza popularnog instagramskog profila Live To Explore koji ima više od 1,5 milijuna pratitelja, producira fotografije krajolika i destinacija koje posjećuje. Putuje s profesionalnim fotografom Marcom Rafanellom Lopezom koji dodaje zanimljiv autorski pečat minijaturama iz prirode i avanturama iz luksuznog lifestylea koje nerijetko snima dronom.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter