NOVI BREND GRADA

Kada bi se Novigrad opisivao kao osoba, mogli bi reći da je šarmantan, aktivan i profinjen

| Autor: Glas Istre
(foto arhiv Glasa Istre)

(foto arhiv Glasa Istre)


U povodu obilježavanja Svjetskog dana turizma, Turistička zajednica Grada Novigrada predstavila je u Centru za manifestacije i kulturu novi brend destinacije. Sudjelovali su predstavnici javnog i privatnog sektora te pokretači i izvođači ovog vrlo bitnog projekta za Novigrad, započetog još 2018. godine. A kako je rečeno, Novigrad i ove godine sudjeluje u hvalevrijednoj manifestaciji Istarske županije kroz čak sedam različitih sadržaja.

Nakon višegodišnjih priprema i izazova izazvanih pandemijom, javnosti je predstavljen koncept unapređenja turističke ponude po mjeri gostiju, novi promotivni filmovi i imidž fotografije te upečatljiv vizualni identitet kojim se novigradska Turistička zajednica već promovira na domaćem i stranom tržištu putem raznih online i offline kanala.Ilustracija

Uzvanici su bili sami nositelji turističke ponude grada koji su još od 2018. aktivno uključeni u projekt analize, redefiniranja postojećih turističkih proizvoda te stvaranja novih s ciljem podizanja vidljivosti i kvalitete turističke ponude Novigrada. Nadalje, 60-ak zainteresiranih predstavnika pružatelja turističkog smještaja, ugostitelja i priređivača kulturnih, zabavnih i sportskih sadržaja aktivno je sudjelovalo u fokus-grupama, odnosno radionicama koje su bile smišljeno podijeljene u razvojne faze. Razmatrani su različiti aspekti ponude, poput turističke infrastrukture, zabavnih i kulturnih sadržaja, promocije i brendiranja, a ništa manje važno nije bilo anketiranje gostiju koji su boravili u destinaciji u različitim smještajnim kapacitetima.

- Sinergija javnog i privatnog partnerstva pokazala se kao dobitna kombinacija, odnosno dobiveni su jasni pokazatelji i prijedlozi za kratkoročni i dugoročni razvoj turističkih proizvoda tijekom glavne sezone i posezone te je razvijena prepoznatljiva komunikacija destinacije prema potencijalnim gostima s ciljem podizanja vidljivosti i kvalitete turističke ponude. Prioritet je bio izrada koncepta događanja s ciljem maksimalnog oživljavanja povijesnog središta grada kako bi se gostima dao povod za što dulje zadržavanje na javnim prostorima na kojima se promovira mediteranski način života. Kao što su posjetitelji Novigrada mogli doživjeti tijekom ove sezone, osmišljen je ponavljajući tjedni program "Stars'n'Town“ ('Grad pod zvijezdama') koji zadovoljava želje gostiju izjavila je direktorica TZG-a Vesna Ferenac te najavila novi serijal radionica s lokalnom zajednicom u cilju stvaranja novih turističkih doživljaja.

- Kada bi se Novigrad opisivao kao osoba, onda bi imao ova tri epiteta: šarmantan, aktivan i profinjen, izjavio je kreativni direktor Marko Baus, koji je sa svojim suradnicima vodio cijeli proces rebrandinga destinacije te pojasnio da je to rezultat analize 120.000 objava o Novigradu u digitalnim medijima i spomenutih analiza.

Ivan Križan autor je vizualnog identiteta Novigrada koji je promišljeno kreiran tako da komunicira njegove šarene ulice, zalaske sunca te jedinstvenu povijesnu baštinu. Svako slovo prikazano je drugom bojom i dizajnirano tako da bude povezano s prepoznatljivim arhitektonskim motivima grada, poput zvonika, zidina i gradske lože. Slogan Novigrada je "Šarmantna Istra" ("Charming Istria"), a osmišljen je na temelju epiteta kojima gosti opisuju grad, doživljaj i domaćine.

Još jedan važan gost prezentacije novigradskog brenda bio je producent, snimatelj i montažer Danilo Caković, Novigrađanin sa zagrebačkom adresom, kojemu je rad na projektu izrade novih promotivnih filmova bio uistinu poseban jer ga je radio s ljubavi prema svom gradu, uzimajući u obzir suvremene trendove produkcije promidžbenih filmova u turizmu.

- Čast mi je što sam dobio priliku prikazati Novigrad iz svoje perspektive te istaknuti sve njegove kvalitete i ono što nudi, izjavio je uzbuđeni Caković koji je s uzvanicima na velikom platnu novigradskog kina pogledao četiri kratka tematska videa koji prikazuju ono čime Novigrad želi biti prepoznatljiv te duži destinacijski video koji gostu predstavlja što se sve može raditi u ovoj destinaciji od zore do sumraka.

Predsjednik Turističke zajednice i gradonačelnik Anteo Milos s veliki ponosom je pratio prezentaciju te okupljenim dionicima u turizmu grada čestitao na izvrsnim ovogodišnjim rezultatima u sezoni te financijski rekordnoj godini. Najavio je unapređenja i investicije koje će Novigrad učiniti još ljepšim i uspješnijim mjestom za turizam i život, a što će biti primijećeno već tijekom 2023. godine.

Proslava Svjetskog dana turizma u Novigradu se nastavlja jer tijekom nadolazećeg vikenda, 1. i 2. listopada, gosti grada mogu uživati u sedam doživljaja po povoljnijim cijenama. Turistička zajednica i ove godine se s ponuđačima usluga u turizmu uključila u manifestaciju Upravnog odjela za turizam Istarske županije povodom Svjetskog dana turizma kako bi domaćim i stranim gostima ponudili doživljaje za nezaboravan i opuštajući dan u Novigradu s ponudama koje su snižene do 50 posto ili su besplatne. Čak je sedam doživljaja na raspolaganju koji gostima pružaju mogućnost upoznavanja Novigrada u pokretu, i to kopnom i morem. U ponudi su dva izleta brodom. Jedan omogućuje panoramsku vožnju ususret delfinima i zalasku sunca, a drugi iskustvo ribolova. Ljubitelji off-road biciklizma pozvani su na besplatnu vođenu turu po Novigradu, a oni željni adrenalina mogu sjesti na quad te uz iskusno vodstvo proći prekrasnu zonu prema dolini Mirne. Za brzi obilazak zanimljive povijesne jezgre Novigrada i obližnjih naselja sa slikovitim šetnicama na raspolaganju su električni romobili, a za goste koji radije biraju doživljaj okusa i mirisa idealne su degustacije vrhunskih novigradskih vina i ekstra djevičanskih maslinovih ulja.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter