POSLA PREKO GLAVE

EUROFLEGO U BRISELSKOJ CENTRIFUGI: Bruxelles je čisti rock & roll! Radi se od jutra do mraka. Najbolje se opuštam na putu dok vozim auto ili u hotelu U KREVETU S KNJIGOM

| Autor: Danijela BAŠIĆ-PALKOVIĆ

Ponekad se osjećam kao crv u jabuci, a briselski hodnici su poput crvotočine. Nakon užurbanog dana nisam za ništa drugo osim za spavanje. Tu i tamo uspijem uz knjigu izdržati pola sata, ali brzo utonem u san. Savlada me umor nakon što sam cijeli dan proveo u mašini, a ujutro opet sve ispočetka. Sastanci, razgovori, dogovori, koordinacije, kaže Flego

 

 Već nakon prvih nekoliko minuta razgovara s izabranim IDS-ovim europskim parlamentarcem Valterom Flegom bilo je sasvim jasno da je krenuo poprilično žestoko. U prvih mjesec dana od kad je posao istarskog župana zamijenio onim u Europskom parlamentu već je obavio cijeli niz sastanaka i razgovora, a sudeći po onome što sprema, svoj petogodišnji mandat shvatio je itekako ozbiljno.

U kratkom vremenu susreo se s glavnim briselskim facama, vodio je razgovore s predsjednikom Parlamenta Davidom Sussoliem koji mu je dao podršku za što skorašnji ulazak Hrvatske u Schengen. Biti na izvoru informacija, lobirati gdje god je moguće, okružiti se stručnjacima koji će svaki na svom području dati precizne prijedloge za podnošenje amandmana i inicijativa, neki su od Flegovih prioriteta.

Ostavlja dojam da novi posao kani raditi vrlo odgovorno prema svim svojim biračima i građanima koje predstavlja u europskom centru moći. No ritam koji si je sam nametnuo mogao bi ga skupo koštati jer nastavi li istim tempom i nakon ljetne stanke, baterije bi mogao brzo isprazniti.

 U višoj brzini

 - A ne, ne. Podsjećate me na neke moje kolege koji su mi to isto govorili kad sam prvi put došao na posao u Županiju u funkciji istarskog župana. I oni su se pitali hoću li izdržati tempo koji sam si zadao. Govorili su mi "nećeš to moći podnijeti". Evo, uspio sam svih šest godina bez problema. Svako jutro dolazio sam na posao već oko 7.45, odradio bih niz sastanaka, aktivnosti, primao ljude i kao što vidite, živ sam, kaže Flego na opasku da bi uz ovaj početni entuzijazam vrlo brzo mogao izgorjeti.

Kakav ritam ima, najbolje znaju njegovi bliski suradnici, a još bolje i njegovi bivši službeni vozači koji su ga često puta u jednom danu vozili na nekoliko različitih lokacija i sastanaka van Istre, no Flego je uvijek želio prespavati kod kuće u Buzetu.

Mora se priznati, ambiciju i energiju ima, a hoće li u konačnici od silnih inicijativa i planova koje sprema nešto i realizirati, ostaje za vidjeti. Dolaskom u Bruxelles ubacio je u još višu brzinu. Ušao je u dva najelitnija zakonodavna odbora putem kojih planira predložiti niz prijedloga vezanih uz konkretne projekte. U prvom redu to je spoj Ipsilona sa Slovenijom, očuvanje brodogradnje u Puli, revitalizacija željezničke infrastrukture i snažnije povlačenje novca iz europskih fondova. Svjestan da sve ne može sam, odlučio je umrežiti stručnjake iz raznih područja koji će mu pomagati u konkretiziranju prijedloga i amandmana.

Za razliku od svog prethodnika Ivana Jakovčića, nije unajmio stan i odsjeda u hotelima. Nakon radnog dana, koji se nekad oduži i do 23 sata, najvažnije mu je da ima čistu sobu i vlastiti mir. Do novog posla dosad nije letio avionom, a na posao u Strasbourg iz rodnog Buzeta vozio se automobilom.

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter