(Foto TZ Labin)
U vremenu kada turističke zajednice traže nove načine da se istaknu među sličnim vizualima i porukama, Turistička zajednica grada Labina pokazala je kako se autentična i topla komunikacija može graditi kroz priču koja prirodno povezuje destinaciju, lokalnu zajednicu i publiku.
Priča o labinskim medvjedićima započela je tijekom prošlogodišnjeg Adventa, kada je predstavljen Božo - blagdanska maskota koja je pratila adventska događanja i komunikaciju. Nakon Adventa Božo je nestao, a Turistička zajednica grada Labina odlučila je tu situaciju komunicirati javnosti na duhovit i nenametljiv način putem lokalnih medija. Umjesto klasične krizne komunikacije, nastao je simpatičan narativ koji je odmah privukao pažnju publike i potaknuo interakciju zajednice, a Božo je ubrzo vraćen.
(Foto TZ Labin)
Božo je potom postao stalni dio komunikacije Turističke zajednice grada Labina, a ubrzo mu se pridružila i medvjedica Đizela. Zajedno su postali prepoznatljivi protagonisti koji na topao i publici blizak način "žive" destinaciju - najavljuju manifestacije, prigodno se odijevaju i sudjeluju u događanjima, dodatno obogaćujući doživljaj Labina i Rapca.
Medvjedići su sudjelovali u promociji manifestacija poput Sea Gušti, Wine & Music, Ljetnog karnevala u Rapcu, RePetrove fešte u starom gradu Labinu, posebnog izdanja Wine & Musica - The Great Gatsby, 20. te Noći uličnih svirača i zabavljača. Kroz njihovu prisutnost svaka je manifestacija dobila dodatnu emocionalnu dimenziju i prepoznatljiv komunikacijski potpis.
U studenom je priča dobila i novo, međunarodno poglavlje - labinskoj medvjeđoj obitelji pridružili su se medvjedići Marija i Zaneto s djecom, koji su u Labin iz Amerike stigli uoči blagdana. Obišli su grad, posjetili Narodni muzej Labin te se pojavili na press konferenciji za Labin Handball Cup, čime je narativ dodatno proširen na svjež i duhovit način, bez ponavljanja već viđenih elemenata.
(Foto TZ Labin)
Vrhunac blagdanske priče dogodio se na Zelenicama, gdje se u sklopu manifestacije Božić u Labinu cijela medvjeđa obitelj okupila za blagdanskim stolom. Simbolika zajedništva, topline i dobrodošlice jasno komunicira vrijednosti koje Labin njeguje kao destinacija i zajednica.
Božićne aktivnosti s maskotama simbolično zaokružuju iznimno uspješnu godinu Turističke zajednice grada Labina, obilježenu kreativnom i prepoznatljivom komunikacijom te značajnim strukovnim priznanjem. Naime, Labin je ovogodišnji dobitnik nagrade ZLATNI INTERSTAS za autentično povezivanje bogate povijesne i kulturne baštine s modernim, održivim turističkim pristupom, dok je direktorici Turističke zajednice grada Labina, Astrid Glavičić, dodijeljeno posebno priznanje za kreativna i profesionalna postignuća.
Labin je ovim uspjehom pokazao da se istinska privlačnost destinacije ne krije samo u pejzažima i manifestacijama, već u osjećaju zajedništva koji nastaje kroz male, tople priče - one koje grad čine prepoznatljivim, bliskim i svojim.