Ponte Porton - Buzet

Započinje rekonstrukcija prometne žile kucavice u dolini rijeke Mirne. Rok izvedbe 270 dana

| Autor: Gordana Čalić Šverko
(Snimila Gordana Čalić Šverko)

(Snimila Gordana Čalić Šverko)


Idućeg tjedna započinje druga faza rekonstrukcije državne ceste DC44, Ponte Porton - Buzet, na oko 5,5 kilometara dugoj dionici od skretanja za Motovun i Livade prema Istarskim toplicama.

U sklopu projekta izvanrednog održavanja državne ceste, vrijednog pet milijuna eura bez PDV-a, najavio je gradonačelnik Buzeta Damir Kajin, Hrvatske ceste predviđaju rekonstrukciju donjeg i gornjeg ustroja ceste gdje se pristupa opsežnim mjerama sanacije kolnika u vidu izrade šljunčanih pilota na dijelu dionice, izrade slojeva reciklirane mješavine stabilizirane cementom s potrebnim dodacima te nosivog i habajućeg asfaltnog sloja, zaštita i izmještanje postojeće komunalne infrastrukture te ugradnja nove opreme ceste.

Planirani radovi

Planirani početak radova je 13. listopada, a rok za njihovo izvođenje je 270 dana. Izvođač je GP Krk. Tijekom izvođenja radova ta će dionica većinu vremena biti zatvorena za promet te je predviđena privremena regulacija prometa.

Valja podsjetiti da je u lipnju prošle godine završena prva faza rekonstrukcije ove prometne žile kucavice u dolini rijeke Mirne, dijela državne ceste DC44 Ponte Porton - Buzet, 4,7 kilometara duge dionice od mosta Antonci do skretanja za Motovun i Livade. Ukupna vrijednost radova s aneksom ugovora bila je je četiri milijuna eura. Investitor su također bile Hrvatske ceste, a izvođač tvrtka Cesta Pula.

Cesta za Škuljare

Kajin je na konferenciji za novinare naglasio da su u tijeku i pripreme za sanaciju 1,3 kilometara ceste za Škuljare, investicija vrijedna oko 250.000 eura u kojoj ŽUC i Grad Buzet sudjeluju svaki s po pedeset posto te kazao da su tri sadržaja najpotrebnija Gradu Buzetu.

(Snimila Gordana Čalić Šverko)(Snimila Gordana Čalić Šverko)

- Prije svega UPU čije je osporavanje dovelo u pitanje nekoliko kapitalnih investicija i šezdeset do sedamdeset stanova koji bi se inače bili počeli graditi početkom iduće godine, trgovački centar Spar i zgradu hitne pomoći, od čega je Grad Buzet kroz komunalne doprinose, koji su smješno niski u usporedbi s ostalima u Istri, mogao uprihodovati oko pola milijuna eura. Drugo što je nužno potrebno, rezervoar je u Starom gradu Buzetu jer cijeli Buzet koji inače "leži" na vodi, u slučaju požara bio bi izložen riziku. Uz uvažavanje svih konzervatorskih primjedbi želim vjerovati da bi se u siječnju iduće godine moglo započeti s njegovom izgradnjom ispod Šoto jorti. Ono što je potreba svih je potreba za novom zgradom srednje škole, kazao je Kajin.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter








Trenutno na cestama