Prošle subote Trg maršala Tita bio je startna i završna pozicija 15. Noćnog kupa sv. Eufemije. Riječ je o sporovoznoj utrci koja se vozi ulicama Rovinja, a u kojoj sudjeluju oldtimeri. Osim zbog godina proizvodnje, ovi automobili – među kojima je bilo najviše Mercedesa – plijene pažnju svojom ljepotom, ali i načinom na koji ih tretiraju njihovi vlasnici. Uglancani do bola, s prekrasnim linijama, skupi i rijetki, bili su pravi mamac (ujedno i izložbeni primjerci, poredani poput sardina na trgu) za sve posjetitelje i još uvijek brojne goste Rovinja.
(Snimila Nina Orlović Radić)
Sa startne pozicije na Noćni kup krenulo ih je tridesetak, da bi nakon odvoženih 5.220 metara i s prosječnom brzinom od 15,8 km/h na cilj prva stigla Daniela Zec s Renaultom 8 Gordini iz 1964. godine. Drugoplasirana je bila još jedna spretna vozačica, Hermi Kurner, s Mercedesom 170/W6 iz 1931. godine (koja je iz Austrije prevalila 600 kilometara da bi nastupila na Noćnom kupu sv. Eufemije), dok je treće mjesto zauzeo domaći vozač, Rovinjac Massimo Barbieri, s Fiatom Balilla iz 1934. godine.
(Snimila Nina Orlović Radić)
Kako nam je rekao Dubravko Zeljko, jedan od inicijatora Noćnog kupa i član upravnog odbora, ove su godine najzastupljeniji bili Mercedesi (12), čije se godine proizvodnje kreću od 1928. do 1932.
– Posebnu pažnju privlači Mercedes 170 iz 1932. godine, koji je proizveden u samo 400 primjeraka, a ovaj pristigli u Rovinj posljednji je u voznom stanju.
(Snimila Nina Orlović Radić)
Osim što su, očekivano, automobili izazvali zanimanje i poglede šetača, najčešće pitanje bilo je: "Koliko košta?" Uz neke od izrečenih cijena, jedan odgovor posebno nam se usjekao u pamćenje: "Nema to cijene, gospodine! To je ljubav!"