Na jesen započinje izgradnja punog profila autoceste na dionici Rogovići - tunel Učka, pa smo i zbog toga sada predvidjeli ove radove, a svakako prije ljetnih špica koje tek dolaze, navode iz Bina-Istre
"Trenutno se na dionici Žminj - Rogovići u dužini od 9 kilometara promet odvija dvosmjerno, ali smo ograničili brzinu kretanja od 80 km/h, što i dalje omogućuje dobru protočnost prometa. Zahvaljujući našim radnicima i kooperantima iz tvrtke Cesta d.o.o. iz Pule, koji su angažirani na gradilištu do 16 sati dnevno, radovi će brzo biti gotovi. Normalizacija prometa očekuje se 16. srpnja. Ne smijemo zanemariti da na jesen započinje izgradnja punog profila na dionici Rogovići - tunel Učka, pa smo i zbog toga sada predvidjeli ove radove, a svakako prije ljetnih špica koje tek dolaze", obavještavaju iz Bina-Istre.
Pred svaku sezonu Ipsilon postaje mjesto intenzivnih radova i priprema. Duž oba kraka pojačano se uređuje kolnik i okoliš, dok se na pojedinim mjestima, kao što su nadvožnjaci, zamjenjuje dio infrastrukture koji je nužan za siguran promet. Iako su uvjeti, zbog visokih temperatura i pojačanog prometa, veliki izazov, radovi ne staju ni ljeti. Na dionici Žminj – Rogovići trenutno se radi na obnovi kolničke konstrukcije, odnosno postavlja se novi asfalt. Pojačano ulaganje u sigurnost na Istarskom Ipsilonu koji tijekom ljeta postaje glavna infrastruktura za dolazak najvećeg broja turista u Istru nužno je da bi se promet odvijao nesmetano.
"U Bina-Istri opredijelili smo se za visoke standarde sigurnosti prometa i uređenosti infrastrukture. Našim domaćim vozačima kao i gostima, želimo priuštiti iznad prosječan standard vožnje našim dionicama a infrastruktura Istarskog ipsilona mora biti isto toliko dobra kao i na svim glavnim pravcima EU", istaknuo je Christian Santaleza, direktor Bina-Istre upravljanje i održavanje. "Imamo složen program održavanja, što zahtijeva jako puno posla koji se odvija kroz cijelu godinu. U zimskom razdoblju radovi su koncentrirani na dionicama u poluprofilu, dok se u ljetnom periodu izvode radovi na punom profilu. Svjesni smo da povremeno remetimo vožnju naših korisnika, ali radove nastojimo realizirati uz što manje ometanje prometa, a svakako izbjegavamo potpuno zatvaranje dionica", dodaju iz Bine-Istre.
Iako je ljeto na svom početku, pripreme za jesen/zimu već su u tijeku. Na Ipsilonu preostaje sanacija dodatna dva vijadukta, nastavak radova na stijenskim pokosim na ulazu u tunel Učka, obnova asfalta u čvoru Kanfanar te obnova dijela kolnika u tunelu Učka. Kako je i najavljeno, na jesen je u planu i dugo očekivani nastavak pretvaranja dionice Rogovići-tunel Učka u puni profil autoceste. Valja spomenuti da tehničke ekipe Bina-Istre godišnje realiziraju program održavanja u vrijednosti od 85 milijuna kuna. (GI)