(Hina/EPA)
Njemački logistički div Deutsche Post DHL Group izvijestio je o skoku dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši snažnu potražnju za uslugama transporta koja je nadoknadila normalizaciju elektroničke trgovine u postpandemijskom razdoblju.
Prihod njemačke kompanije porastao je u prvom tromjesečju za petinu, na 22,6 milijardi eura, zbog čimbenika koji uključuju pozitivne učinke valutnih odnosa od 547 milijuna eura.
Konsolidirana neto dobit uvećana je 13,5 posto, na 1,35 milijardi eura.
"Elektronička trgovina normalizirala se u prvom tromjesečju, kao što se i očekivalo, ali uspjeli smo i više nego nadoknaditi taj trend snažnim rezultatima u našim globalnim logističkim aktivnostima", istaknuo je u priopćenju izvršni direktor Frank Appel.
Ključni pokretač rasta bila je globalna trgovina i poslovanje među kompanijama, ističu u Deutsche Post DHL, dodavši da se dobit u njihovom odjelu logističkih usluga i transporta gotovo utrostručila, ponajprije zahvaljujući uslugama pomorskog i zračnog prijevoza tereta.
Grupa je istodobno uspjela pronaći rješenje za više troškove energije i transporta, tvrde. Materijalni troškovi porasli su im 30 posto, na 12,4 milijardi eura, ponajprije odražavajući rast troškova transporta, za 2,31 milijardu eura.
U osvrtu na posljedice rata u Ukrajini izvršni direktor primjećuje da se globalna trgovina zasada pokazala otpornom.
No, pozorno pratimo sve ozbiljnije izazove za svjetsko gospodarstvo, ističe Appel.