Pijanistica Elda Krajcar Percan obilježila je 40., a udaraljkaš Vedran Vojnić godišnjicu umjetničkog rada i dvadesetu godišnjicu suradnje prigodnim koncertnim programom, a Krajcar Percan predstavila se i kao skladateljica
Ovacijama zadovoljne publike ispraćeni su akteri preksinoćnjeg obljetničkog koncerta u Istarskom narodnom kazalištu - Gradskom kazalištu Pula. Pijanistica Elda Krajcar Percan i udaraljkaš Vedran Vojnić proslavili su 40., odnosno 30. godišnjicu umjetničkog rada i dvadesetu godišnjicu suradnje prigodnim koncertnim programom, gdje se Krajcar Percan predstavila i kao skladateljica.
Upravo je prva točka bila praizvedba - Krajcar Percan izvela je skladbu "Čovik na tin svitu", prema tekstu poznatog pjesnika, književnika, novinara, kantautora i publicista Daniela Načinovića, a uz nju nastupile su sopranistice Marija Ticl i Karmen Szabo.
Svestrani umjetnik Daniel Načinović u ovome je djelu na neki način "stvorio" i vlastitu literarnu čakavicu, a melodioznost stihova, simbioza lirskog i epskog u njima, svijetle i tamne nijanse bile su pogodne za skladanje, što je Krajcar Percan prenijela u ovoj nadahnutoj skladbi.
Uslijedilo je Leharovo djelo sonatina op.7 za klavir" sa stavcima Allegro, Andante, Scherzo i Rondo.
I ova skladba donosi jednu posve posebnu pulsku priču. Franz Lehar bio je kapel-majstor mornaričkog orkestra u Puli krajem 19. stoljeća, u vrijeme Austrougarske monarhije i upravo u Puli je napisao ovu kompoziciju. Zahvaljujući trudu i zalaganju muzikologinje Lade Duraković koja je uspjela doći do nota, kompozicija, koja je pravi raritet, prvi je put izvedena u cijelosti (četiri stavka). Glazbeno tkivo donosi dionice svojstvene za Leharov opus, a autorica je bila vrlo nadahnuta u izvedbi.
Nakon toga uslijedio je tematski blok u izvedbi Vedrana Vojnića, odnosno skladbe "A little Prayer", E. Glennieja za solo marimbu, "Looking back" D. Friedmana za solo vibrafon te Abeova "Wind in the bamboo groves", također za solo marimbu.
Vojnićeva besprijekorna tehnika i karizmatičan nastup nisu prošli nezapaženo kod publike.
Potom, za kraj, ovi su vrsni glazbenici zajedno izveli "Čari igre" Đeni Dekleva Radaković za vibrafon i klavir, zatim skladbu također za ta dva instrumenta "Brillons", koju je skladala Elda Krajcar Percan. U svojim skladbama ova pijanistica i skladateljica teži simbiozi raznolikih stanja duše povezanih malim glazbenim poslasticama.
I za kraj, prije bisa, bila je tu Rosaurova kompozicija "Koncert za marimbu i klavir" sa stavcima Lamento i Despedida.
Elda Krajcar Percan (Pula, 1958.) diplomirala je na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji glazbenu teoriju i klavir. Dugi je niz godina predavala klavir u pulskoj glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova, a od 1996. godine predaje klavir na pulskom Sveučilištu, na nekadašnjem Odjelu za glazbu, a potom danas Muzičkoj akademiji. Dobitnica je nagrada i priznanja za svoj rad, te redovito promiče glazbu istarskih skladatelja.
Vedran Vojnić (Karlovac, 1967.), diplomirao je udaraljke na Fakultetu glazbenih umjetnosti u Skoplju, radio je kao timpanist i vođa dionice udaraljki u Orkestru Opere riječkog HNK-a, a od 1993. djeluje kao nastavnik udaraljki u pulskoj glazbenoj školi. Surađuje s orkestrima i glazbenicima diljem Hrvatske. Angažiran je i na projektima zabavne glazbe.
Krajcar Percan i Vojnić zajedno su nastupili više od 50 puta u Puli, Hrvatskoj i inozemstvu.
Organizator koncerta bilo je Hrvatsko društvo glazbenih umjetnika - Ogranak Pula, a pokrovitelj Grad Pula.