PULSKI GLAZBENICI PULI

Nastupile Nataša Antoniazzo i Vesna Ivanović Ocvirk: UIGRANI I NADAHNUTI DUO

| Autor: Vanesa BEGIĆ

Prvi dio koncerta bio je u znaku Haendela, i arija iz četiriju njegovih poznatih opera "Rinaldo", "Xerxes", "Rodelinda" i "Amadigi". Premda su, kako su i same rekle, imale malo vremena za zajedničko vježbanje, djelovale su vrlo uigrano, i Antoniazzo se iskazala vrlo melodioznim glasom, taman primjerenim za arije poput "Lascia ch'io pianga", "Ombra mai fu", "Dove sei, amato bene" i "Pena tiranna"

Festival komorne glazbe Pulski glazbenici Puli započeo je u subotu navečer koncertom u crkvi sv. Franje, gdje su nastupile mezzosopranistica Nataša Antoniazzo i pijanistica Vesna Ivanović Ocwirk.

Čuvene arije

Prvi dio koncerta bio je u znaku Haendela, i arija iz četiriju njegovih poznatih opera. Bile su to opere "Rinaldo", "Xerxes", "Rodelinda" i "Amadigi". Premda su, kako su izvođačice i same rekle imale malo vremena za zajedničko vježbanje, djelovale su vrlo uigrano, i Antoniazzo se iskazala vrlo melodioznim glasom, taman primjerenim za arije poput "Lascia ch io pianga", "Ombra mai fu", "Dove sei, amato bene" i "Pena tiranna".

Dakako, nisu mogle izostati niti arije iz opere "Orfej i Euridika", posebice "Che faro' senza Euridice" i "Piango il mio ben cosi'" Ch. W. Glucka.

Na ovoga autora su utjecali talijanski barokni skladatelj, te najznačajniji engleski barokni skladatelj, Henry Purcell, pa je njegova glazba upravo zbog toga izvršila velik utjecaj na mnoge skladatelja među koje spadaju i Haydn, Mozart i Beethoven.

Upravo su u ovim dionicama došle do izražaja vrsne glasovne mogućnosti Nataše Antoniazzo, ljepota njezina glasa i glasovnih sposobnosti, da bi prvi dio bio priveden kraju zahtjevnom Purcellovom arijom iz opere "Didona i Enej" "When I am Laid in Earth".

Ivanović Ocvirk predstavila se i solo glasovirskom točkom "Rondo u C-duru" Ludwiga van Beethovena. Ove se godine obilježava 250. godišnjica rođenja ovoga čuvenog skladatelja, no zbog dobro znane situacije, brojna su zbivanja otkazana.

Njemački skladatelj i pijanist, jedan je od najvećih skladatelja u povijesti glazbe koji je prenosio bečku klasiku 18. i romantizam 19. stoljeća, zbog čega se i opravdano naziva "posljednjim bečkim klasičarom i prvim romantičarom".

Ostavio je neizbrisiv trag na daljnji razvoj zapadnoeuropske klasične glazbe, što je Ivanović Ocvirk precizno i nadahnuto dočarala.

Uigrano

I nastavak programa bio je u znaku nekolicine poznatih arije, izvedenih nadahnuto i uigrano.

Manifestaciju podupiru Upravni odjel za kulturu Grada Pule i Istarska glazbena scena mladih.

Nataša Antoniazzo rođena je u Puli, a studij pjevanja završila je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Za vrijeme studija nastupa u Opernom studiju zagrebačkoga HNK-a, a dobiva i treću nagradu na Nacionalnom glazbenom natjecanju u Hrvatskoj, nagradu publike glazbenog natjecanja Hrvatskog radija Radio podij te Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu.

Prvi internacionalni profesionalni operni debi ostvaruje 2000. godine na velikoj pozornici Ljetnog opernog festivala u Avenchesu (Švicarska) ulogom Sacerdotesse iz opere "Aida" Giuseppea Verdija.

Osim opernih i oratorijskih nastupa, redovito priređuje solističke koncerte na koncertnim i kazališnim pozornicama Njemačke i Hrvatske. Antoniazzo redovito održava solističke koncerte, nastupa kao alt-solo u raznim oratorijima, te i kao komorni glazbenik u koncertnim dvoranama i na raznim glazbenim festivalima.

Vesna Ivanović Ocvirk nakon završene osnovne i srednje glazbene škole u Puli u rekordnom roku, sa svega 16 godina postaje jedna od najmlađih studentica Muzičke akademije u Zagrebu, gdje diplomira s 20 godina u klasi profesora Jakše Zlatara. Predaje na pulskoj Muzičkoj akademiji, aktivno koncertira te organizira nekoliko koncertnih ciklusa i festivala.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter