U OSIJEKU

KAKO NOVI MEDIJI TRANSFORMIRAJU DRUŠTVO: Puljanin Petar Ćurić panelist na temu Novi mediji i brending na ICT Forumu

| Autor: Borka PETROVIĆ
Petar Ćurić (Dejan ŠTIFANIĆ)

Petar Ćurić (Dejan ŠTIFANIĆ)


U petak, 3. srpnja u Auli glagoljice Ekonomskog fakulteta u Osijeku, održat će se 3. Forum ICT-društva pod nazivom "Novi mediji, nova društvena realnost". Što se sve smatra novim medijima, po čemu su oni drukčiji od starih medija, jesu li i kako utjecali na promjene navika korisnika i imaju li stari mediji budućnost raspravljat će gosti iz poduzetničkog i korporativnog sektora, akademske zajednice i medija.

Na konferenciji će jedan od govornika biti i Puljanin Petar Ćurić, pokretač i voditelj nacionalne inicijative "Branding Hrvatske u svijetu" te član Radne skupine za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske. Kao stručnjak u kulturi, član je Kulturnog vijeća Ministarstva kulture Republike Hrvatske te Upravnog vijeća Državnog arhiva u Pazinu. Ćurić je magistrirao kulturni menadžment na Sveučilištu Surrey u Engleskoj te se usavršavao u Los Angelesu (CalArts), Dallasu (University of North Texas) i Sveučilištu Michigan u SAD-u.

Uz Ćurića, na panelu sudjeluju Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), Adrijana Vinter (Fidelta/Galapagos), Ivica Horvat (FactoryHR) te Luka Prošić iz InfoBip-a (Zagreb/Vodnjan). Moderator je Igor Rotim, novinar HRT-a.

Nastavno na prethodna dva Foruma održana u Osijeku 2018. i 2019. godine, ovogodišnji će forum raspravljati o tome kako novi mediji transformiraju društvo, o novim medijima u izbornim kampanjama i novim medijima i brendingu - razvoju i primjeni novih medija u korporativne svrhe, u stvaranju brenda te na koji način koriste nove medije u promociji proizvoda.

Partneri Foruma su Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku (AUKOS), Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija (FERIT), Ekonomski fakultet u Osijeku (EFOS) i Grad Osijek.

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter