Ideja je repozicionirati Istru kao turističku destinaciju visoke kvalitete, što je odredilo i ciljanu publiku na ovoj prezentaciji, zahtjevnije i financijski moćnije, obrazovanije goste, istaknuo je Denis Ivošević, direktor TZ-a istarske županije
Peta velika promocija turističke Istre u Münchenu okupila je poslovnu elitu iz bavarske prijestolnice, iz područja bankarstva, farmaceutike, osiguravajućih kuća, velikih korporacija poput BMW-a, Siemensa, Phillip Morrisa, predstavnike turističkih agencija i medija. Promocija je u organizaciji Turističke zajednice Istarske županije održana 16. travnja u poslovnoj zgradi Upside East, i to na terasi na desetom katu, potom u dvorani kat niže s prekrasnim panoramskim pogledom na čitav München.
Dvjestotinjak uzvanika
Uz partnersku agenciju TZ-a Istre, Charter&Share iz Muenchena, istarsku turističku ponudu predstavili su veliki hotelijeri Plava Laguna, Amniness, Valamar Riviera, Maistra i Arena Hospitality Group te predstavnici boutique hotela Meneghetti, Roxanich i Adriatic Kempinski, zatim vinari Kozlović, Coronica i Roxanich te maslinari Chiavalon i Ipša. Širokom paletom tradicionalnih istarskih proizvoda u modernom izdanju gastronomske čari Istre predstavio je kuhar Deniz Zembo. Na kraju je organizirana i lutrija te izvučeni dobitnici sedam nagradnih aranžmana u Istri.
- Za organizaciju angažirali smo poznatog celebrity&event menadžera Christiana Timmera koji je na prezentaciju doveo 230 uzvanika. Ideja je repozicionirati Istru kao turističku destinaciju visoke kvalitete, što je odredilo i ciljanu publiku na ovoj prezentaciji, zahtjevnije i financijski moćnije, obrazovanije goste. Dodatan promocijski učinak sigurno je imao i nastup Andreasa Junga, člana Uprave i direktora marketinga kluba Bayern München, koji je pozvao sve prisutne da dođu u Istru. Iskazao je svoje oduševljenje čitavom regijom kako u privatnom tako i u poslovnom smislu te pohvalio Istru kao važnog strateškog partnera Bayerna, kaže Denis Ivošević, direktor županijskog TZ-a.
U TZ-u Istre smatraju da u Bavarskoj, odnosno Münchenu, Istra još uvijek nije dovoljno prepoznata među putnicima iz srednje-višeg i višeg društvenog sloja, koji se najčešće odmaraju u Marbelli, Monte Carlu, na Sardiniji i sličnim odredištima. Zato su zacrtali da u narednih pet-sedam godina Istra postane omiljena destinacija platežno moćnijih gostiju iz ovog dijela Njemačke, da dobije status kakav već ima u Sloveniji i Austriji.
- Svih pet dosad realiziranih velikih promocija Istre u Münchenu isplanirane su još u rujnu i listopadu 2018. godine. S jedne strane željeli smo dati još jači naglasak na naše partnerstvo s FC Bayernom, a s druge, odlučili smo narednih godina intenzivno promovirati destinaciju Istru u Münchenu i široj okolici i to posebno ciljanoj publici više platežne moći, baš kao što smo to radili prethodnih godina u Austriji. Znamo da s raspoloživim financijama za promociju Istre ne možemo konkurirati drugim velikim i nama konkurentnim državama i regijama, no ukoliko suzimo geografsko područje kojem se želimo prezentirati, ukoliko odaberemo pametan i održiv marketing te kvalitetne kanale komunikacije, ako se kvalitetno nametnemo i pozicioniramo posebno ciljanoj publici te uključimo naše strateške partnere, rezultat sigurno neće izostati, ističe Ivošević.