Ilustracija (Arhiva)
Lidl Hrvatske ne organizira nikakvu nagradnu igru na Facebooku u kojoj dijeli nagradne bonove.
- Radi se o lažnoj nagradnoj igri koja je objavljena na lažnom Facebook profilu. Lažna stranica prijavljena je nadležnim tijelima, vele iz Lidla Hrvatska, referirajući se na postove koji zadnjih dana mnogi dijele u nadi dobitka.
U lažnoj nagradnoj igri navodi se da će nagradu od tisuću kuna dobiti onaj tko im pošalje mjesto i adresu stanovanja, kontakt broj te sliku osobne iskaznice s obje strane.
Na sve češće prevare putem Interneta reagirala je nedavno i policija koja je upozorila korisnike da dobro pripaze kome i gdje ostavljaju svoje podatke. Jedna od najčešćih prijevara je takozvani "Phishing" u kojem se osobe putem poruka pokušava nagovoriti na ispune osobne podatke na nekoj web stranici, a sve kako bi im se oteli osobni podaci - e-mail, korisnička imena, lozinke. (B. P.)