Gotovo svakodnevno stižu pritužbe zbog rekonstrukcije državne ceste koja se na dionici od Lupoglava do Ročkog Polja uključujući i sanaciju klizišta kod Bršćaka odvija u jeku turističke sezone. O tome smo već pisali, a sada su nam se obratili svakodnevni korisnici ove dionice Vlatko Horvat i Romano Šćulac revoltirani, kako kažu, zaista nevjerojatnom situacijom koja se od početka srpnja dešava na državnoj cesti Buzet- Lupoglav, konkretno na dionici kod Ročkog Polja, značajnom tranzitnom pravca od Istarskog ipsilona do ulaska u Sloveniju.
- Nevjerojatno je to da se na projektu od samo tri kilometra dužine, dionici vrlo bitne ceste, koji bi trebao biti odrađen u najkraćem roku, radovi odvijaju na način da su angažirana, po onom što se vidi u višestrukim svakodnevnim prolascima, samo četiri čovjeka u osmosatnom radnom vremenu. Radovi napreduju puževom brzinom, veći dio dionice obuhvaćen projektom još nije ni taknut, a na dijelu gdje je cesta raskopana napredak je vrlo teško vidljiv, upozorili su Horvat i Šćulac i postavili pitanje tko je odobrio radove izvođaču koji radove na relativno kratkoj dionici ne može izvesti u razumnom roku ili pak ne može osigurati tehnologiju i radnu snagu.
Organizirano je polijevanje kolnika
- Ne bi bilo nikakvog žaljenja da se radovi zaista odvijaju, ali napretka jednostavno nema, a u danima s pojačanim prometom stvaraju se i velike gužve. Veliki je broj turista koji prolaze tom dionicom te da niti ne spominjemo da odlaze frustrirani zbog još jednog zastoja, navodi se u e-mailu kojeg su poslali mladi Buzećani uz zamolbu da postavimo upit nadležnima koje je opravdanje da se radovi izvode ovako dugo s minimalnim progresom jer prema nikakvoj logici na važnoj cesti ovakvi radovi ne bi trebali trajati pet mjeseci? (G. Č. Š.)