(D. B. P.)
Radi se o zaokretu proizvodnog programa s naglaskom na putnički program. Mi želimo napraviti odmak od brodova koje ne možemo graditi s dobiti kao što su tankeri, teretni brodovi, odnosno tzv. bulkeri, brodovi za prijevoz kontejnera i slično. Prelaskom na putnički program izgradnje mi samo pratimo trendove EU brodogradnje te tako potencijalno stavljamo Uljanik na mapu škverova koji grade putničke brodove
Premda se očekivalo da će dovršetkom prijedloga Plana restrukturiranja priča oko Uljanika krenuti prema mirnijim vodama, događanja i niz kontradiktornih izjava najodgovornijih ljudi uključenih u taj proces s početka ovog tjedna pokazali su da to baš i neće biti tako. U četvrtak se o situaciji u Uljaniku govorilo u emisiji Otvoreno na HRT-u, a gosti su bili ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat, predsjednik Uprave Kermas Energije i Brodotrogira Nenad Končar, sindikalni povjerenik SMH u Uljaniku Đino Šverko i direktor korporativnih komunikacija Uljanika Hrvoje Markulinčić.
Ministar Horvat u emisiji je ponovio kako situacija u najvećem hrvatskom brodogradilištu u zadnjih 10 do 15 godina nije ni vesela, ni sretna, ni spretna i da ima puno razloga za zabrinutost, ali i za vjerovanje da se može pronaći rješenje.
"U dokumentu koji je poslan Bruxellesu naziru se obrisi nečega s čim bi mogli početi već unutar mjesec dana uz angažman Uljanika i njegovog strateškog partnera te jamstvenim portfeljem za koji je država spremna. Ono što želimo, kao i u segmentu Agrokora, jest osposobiti ne samo Uljanik, već cijelu Uljanik grupu, da posluje pozitivno i da se konačno presječe modalitet ugovaranja brodova s unaprijed predviđenim minusima, kašnjenja u isporukama i nekim drugim problemima unutar samog ugovaranja", kazao je Horvat.