Sadržaji po kojima je Rojc građanima najpoznatiji su sportsko-rekreacijski (36 posto) i kulturno-umjetnički (29 posto), a prepoznatljiv je i po Buvljaku za kojega zna 28 posto ispitanika. Kao tri najnegativnije osobine ispitanici izdvajaju "propadajuća infrastruktura, odnosno loše stanje zgrade", "nepristupačnost za osobe s invaliditetom" i "teško snalaženje u zgradi"
Gotovo 91 posto (90,8) Puljana čulo je za Rojc, a čak 90,2 posto osobno ga posjetilo, pokazalo je istraživanje koje je od 1. do 10. ožujka telefonskim putem provela agencija za istraživanje tržišta Ipsos. Istraživanje je provedeno na slučajnom i reprezentativnom uzorku od 600 stanovnika s prebivalištem u Puli o informiranosti, korištenju i stavovima o sadržajima Društvenog centra Rojc.
Rezultati ankete, koju nam je proslijedila udruga Zelena Istra, dokazuju da građani prepoznaju značaj Rojca i u zaista velikoj mjeri koriste mogućnosti koje pruža te da njegov model sudioničkog upravljanja javnim dobrima, odnosno sinergija javnog i civilnog daje najbolje rezultate.
Visoka ocjena
Dakle, čak 492 ispitanika od 600 osobno je posjetilo Centar, što je zaista velika brojka. Sve dobne skupine ispitanika gotovo u podjednakom postotku posjećuju bivšu kasarnu, čime se pobija uvriježeno mišljenje o Rojcu kao mjestu za mlađe stanovnike Pule. Desetak posto razlike između najmlađih i najstarijih posjetitelja nije razlog da se ijedna skupina gleda kao većinska.
Najrjeđe u Rojc dolaze niže obrazovani (78 posto). Najčešći razlog posjete je su programske aktivnosti, zbog čega tu dolazi 58 posto posjetitelja, a za njima slijede roditelji čija djeca pohađaju aktivnosti (28 posto).
Čak 64,5 posto sugrađana, pokazuje anketa, odgovara da im je poznato da zgradom društvenog centra upravlja vlasnik - Grad Pula u suradnji s udrugama. Njih dvije trećine smatra da je Centar izrazito potreban Puli, a dodatnih 19 posto potrebu za ovakvim centrom ocjenjuju s četvorkom na skali od 1 do 5. Prosječna ocjena Centra je vrlo visokih 4,5 i nema značajnih razlika u ocjeni među različitim demografskim skupinama građana.
Sadržaji po kojima je Rojc građanima najpoznatiji su sportsko-rekreacijski (36 posto) i kulturno-umjetnički (29 posto), a prepoznatljiv je i po Buvljaku za kojega zna 28 posto ispitanika. Tri najpozitivnije osobine Rojca su da je on "pozitivan primjer stavljanja u funkciju napuštenih vojnih objekata", "mjesto gdje sve kategorije građana mogu provoditi slobodno vrijeme" i "primjer suživota različitosti". Kao tri najnegativnije osobine izdvajaju se "propadajuća infrastruktura odnosno loše stanje zgrade", "nepristupačnost za osobe s invaliditetom" i "teško snalaženje u zgradi te nedostatak signalizacije".