Iz MID Bau nekretnina, koje vode taj projekt, zasad ne izlaze s imenima brendova koji će se naći u novom trgovačkom centru (odnosno proširenom City Mallu) što se gradi pored pulske obilaznice. Međutim, neslužbeno se spominju imena nekih brendova. Podsjetimo, ukupno će se u novom centru naći 16 brendova, a preko puta McDonalds.
Iz MID Bau nekretnina nisu potvrdili, ali ni negirali da dolaze neka atraktivna imena kao što su Zara i Dechatlon, za kojima u Puli postoji velika želja i u koje Istrani često potežu do Rijeke ili Zagreba.
- Pula City Mall će nastaviti održavati status diktatora trendova u modi i drugih branši u gradu i zasigurno ćemo građanima Pule i Istre predstaviti nove, vrhunske, svjetski poznate brendove i atraktivne partnere - bilo je sve što su rekli iz MID Baua.
Na pitanje smatraju li da i pored konkurencije, odnosno Max Cityja na Stoji, ima mjesta za još brendova u Puli, odgovaraju da je proširenje Malla strateška odluka koju investitor prije svega donosi u partnerstvu sa zakupcima koji žele ući na pulsko tržište. Usprkos konkurenciji, zaključili su da u Puli ima prostora za nove trgovine i brendove.
Napominju da je još rano govoriti o tome koliko će se radnika zaposliti u novom dijelu centra.