U Centru je zaposleno oko 500 ljudi, što u trgovinama, uslužnim i ugostiteljskim mjestima, što kroz dodatne službe. Većinom se radi o domaćim ljudima koji izvrsno razumiju potrebe i želje naših posjetitelja i svi oni daju svoj doprinos kvalitetnom radu Max Cityja, kaže Brigita Vujičić
Drago nam je da se uskoro otvara i poslovnica Hrvatske pošte jer želimo omogućiti posjetiteljima da sve obave na jednom mjestu - Brigita Vujičić (Snimio Dejan Štifanić)
Iza Brigite Vujičić je više od 20 godina radnog iskustva u jednom od vodećih trgovačkih poduzeća na europskom tržištu, a najviše radnog iskustva ima na području store planninga, store managementa i leadershipa.
Novi izazov u njezinoj karijeri je uloga center managera u pulskom Max Cityju, koja podrazumijeva svakodnevnu brigu za neometano poslovanje, sudjelovanje u razvoju i implementaciji ideja za unapređenje najvećeg istarskog shopping centra i ostvarivanje visoko postavljenih ciljeva. S gospođom Vujičić razgovaramo o trenutnom stanju i planovima, o novim brandovima i drugim novitetima koji očekuju posjetitelje Max Cityja, a za početak nam predstavlja CC Real, kompaniju koja od nedavno upravlja poznatim pulskim trgovačkim centrom.
- CC Real je kompanija koja se bavi upravljanjem nekretninama i investicijama na tržištu nekretnina. Danas je to grupa koja posluje na tri kontinenta, ali je njihova priča krenula upravo iz Hrvatske s tri velika greenfield projekta - City Center one Zagreb West, Zagreb East i Split. Osim što je nastupio kao investitor, CC Real od prvoga dana upravlja ovim shopping centrima, a ove je godine u svoj upravljački portfolio kompanija dodala i najveći istarski trgovački centar - Max City u Puli. Sve poslove CC Reala u Hrvatskoj vode domaći stručnjaci, a u poslovanju se snažno oslanjamo na lokalne resurse jer vjerujemo da projekt može biti uspješan jedino ako je dobro integriran u lokalnu zajednicu.
- Otkad je CC Real prisutan u Puli i na koji način je organizirano upravljanje operacijama u Max Cityju?
- Od 1. veljače ove godine službeno smo krenuli s upravljanjem Max Cityjem. Naš je zadatak unapređenje svih procesa u svakodnevnom radu, upotpunjavanje ponude, implementiranje novih marketinških aktivnosti, stvaranje nezaobilazne lokacije za shopping, zabavu i provođenje vremena za građane Pule, Istrijane te domaće i strane turiste. Ono što je važno istaknuti i svaki dan provoditi jest kvalitetna komunikacija i suradnja s vlasnicima i našim zakupcima; njihove povratne informacije su nam dragocjen alat prilikom planiranja i provođenja svih planova. U uvjetima globalne pandemije sigurnost kupaca u našim prostorima nam je svakako na prvom mjestu te s ponosom mogu kazati da je Max City prvi shopping centar u Istri s međunarodnim certifikatom Covid-19 Compliant.
- Kakvi su dosadašnji dojmovi?
- Imamo izvrsnu startnu poziciju jer je Max City najveći istarski shopping centar s modernim uređenjem, odličnim miksom brandova od kojih su mnogi ekskluzivno prisutni samo kod nas, kvalitetnom gastro i zabavnom ponudom te više od 800 parkirnih mjesta na dvije etaže garaže i velikim potencijalom za daljnji napredak. Kao izrazitu prednost dodala bih i činjenicu da naši posjetitelji uvijek kupuju u ugodnom i prozračnom prostoru, bez obzira na godišnje doba i vremenske prilike. U Max Cityju je zaposleno oko 500 ljudi, što u trgovinama, uslužnim i ugostiteljskim mjestima, što kroz dodatne službe potrebne za funkcioniranje Centra kao što su higijena ili osiguranje. Većinom se radi o domaćim ljudima koji izvrsno razumiju potrebe i želje naših posjetitelja i svi oni daju svoj doprinos kvalitetnom radu Max Cityja.
- Što je s trgovinama i ostalim sadržajima, jeste li zadovoljni aktualnom ponudom Centra ili ćete je osvježavati i dopunjavati?
- Velika prednost Max Cityja leži u činjenici da se u njemu nalaze poznati brandovi koji se ne mogu pronaći nigdje drugdje u Istri. Radi se o trgovinama kao što su Mango, H&M, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Mohito, Reserved, Sinsay, Springfield, Women' Secret, Polleo Sport, L'Occitane, Douglas, Elipso i drugima. Multipleks Cinestar omiljeno je odredište za opuštanje i zabavu, a Twister Fun Park obožavaju djeca i roditelji. Trgovina dm u Max Cityju jedini je dm u Istri s odjelom bezreceptnih medicinskih proizvoda, a velik adut su i kvalitetna i raznovrsna ponuda restorana i kafića te brojne dodatne usluge.
Naravno, mjesta za napredak uvijek ima - tako smo posjetitelje razveselili otvaranjem novih trgovina kao što su Tvornica Zdrave Hrane sa širokom ponudom zdravih namirnica, dodataka prehrani, kozmetike i drugog asortimana, multibrand trgovina XYZ koja nudi dizajnerske brandove kao što su Michael Kors, Furla, Emporio Armani, Dsquared2, Polo Ralph Lauren, Karl Lagerfeld, Hugo i drugi. Drago nam je da se uskoro otvara i poslovnica Hrvatske pošte jer želimo omogućiti posjetiteljima da sve obave na jednom mjestu. Pojačali smo i gastro ponudu otvorenjem pizzerije Maximilian koja nudi pravu napolitansku pizzu napravljenu od biranih, kvalitetnih sastojaka, a vlasnici kućnih ljubimaca dobili su svoje novo omiljeno odredište u trgovini ZOO City koja, između ostaloga, ekskluzivno u Max Cityju nudi zdrave i svježe pečene keksiće za pse iz svoje pekarnice.
- U zadnje vrijeme marketinški ste prisutniji s vrlo atraktivnom i originalnom kampanjom. Što na tom polju još pripremate?
- Novim pristupom marketingu želimo se diferencirati na tržištu te vizualno, komunikacijski i kroz inovativne evente istaknuti prednosti Max Cityja, privući pažnju te dodatno učvrstiti našu poziciju. Tu nam je također važna suradnja sa zakupcima, domaćim agencijama i dobavljačima, jer sinergijom svih uključenih našim posjetiteljima možemo ponuditi nove sadržaje u Centru, kvalitetne prodajne evente, inovativne i kreativne koncepte koje želimo pretvoriti u zaštitni znak Max Cityja. U svemu, pa tako i u marketingu, vodimo se time da posjetitelj treba biti na prvom mjestu jer je to jedini način dugoročnog uspjeha shopping centra u cjelini.
- Smatramo da živjeti i raditi u određenoj zajednici mora značiti i brinuti se za tu zajednicu te joj, koliko god je to moguće, pomagati, a to se posebno odnosi na mlade i najranjivije skupine društva. Već nekoliko godina podržavamo lokalne sportske klubove, NK Istru – Pula „stara“, NK Pulu ICI i KK Stoju, te tako pomažemo mladim i perspektivnim sportašima i klubovima da se razvijaju i rastu. Ove godine smo, u suradnji s našim zakupcima, donirali 100 tisuća kuna pulskom Dječjem domu "Ruža Petrović", a donaciju Max Cityja od 93 tisuće kuna Opća bolnica Pula iskoristila je za nabavku dva uređaja s priborom za terapiju visokim protokom kisika koji su posebno važni za Covid-19 bolesnike. Uz to, pulskoj gimnaziji donirana su tri klima-uređaja koja će učenicima i nastavnom osoblju boravak u učionicama učiniti ugodnijim. Do kraja godine u planu imamo još dvije velike donacije, ponovno lokalno usmjerene.
- Iznimno nam je važna suradnja s lokalnim proizvođačima, obrtnicima i trgovcima te je to dodatni segment na kojem radimo i koji razvijamo s ciljem da posjetiteljima pružimo zaokruženu ponudu, a domaćim proizvođačima novu platformu putem koje se mogu predstaviti kupcima. Otvoreni smo za sve inicijative lokalnih proizvođača i OPG-ova i veselimo se razvoju i implementaciji novih ideja u predstavljanju njihove ponude.