POSLJEDICE KORONA KRIZE

Agencija Adrialine gostima otkazuje smještaj, A IZNAJMLJIVAČI ZA TO NEMAJU POJMA

| Autor: Ružica KORACA
(Snimio Duško Marušić Čiči)

(Snimio Duško Marušić Čiči)


Redakciji Glasa Istre javile su se dvije iznajmljivačice iz Istre koje tvrde da ih je agencija Adrialine oštetila na način da im nije proslijedila novac od iznajmljivanja njihovih apartmana.

Priča ide otprilike ovako. Turisti bi preko Adrialinea unajmili apartman, platili ga i krenuli na put. Međutim, tada bi ih dočekao hladan tuš: iz agencije bi im javili da je njihov smještaj otkazan i da će im novac biti vraćen naknadno.

U cijeloj priči najzanimljivije je da iznajmljivači o tome nisu imali pojma.

U redakciju Glasa Istre javile su se iznajmljivačice Loredana i Karmen iz Poreča koje su svoju priču potkrijepile i dokazima, odnosno e-mailom s otkazivanjem smještaja o kojem nisu ništa znale.

- Došli su nam gosti na vrata i pitali zašto ih ne želimo primiti. Javili su im iz agencije da ne želimo, a mi nismo ni znali da im je otkazana rezervacija, govori nam šokirana Karmen.

Agencija Adrialine inače sebe naziva jednom od najvećih putničkih agencija za apartmane i kuće u Hrvatskoj, a također raspolaže ponudom u Italiji, Austriji, Španjolskoj, Francuskoj i Turskoj. "Naša ponuda seže od jednostavnih soba do ekskluzivno opremljenih vila", stoji u opisu kojim se hvali agencija.

- Što sam mogla napraviti, ljudi su mi došli na vrata i morala sam ih primiti. Tek kada sam ih primila, pokušala sam kontaktirati agenciju. Ne pružaju telefonsku podršku, a u snimljenoj poruci koja se čuje kad ih nazovete kažu da se pripremaju za iduću sezonu, priča nam Karmen, a u to smo se i sami uvjerili kad smo nazvali službu za korisnike agencije Adrialine.

Karmen im je nakon pokušaja telefonskog kontaktiranja poslala mail, u kojem su joj odgovorili da su gostima otkazali sve rezervacije, te da ih ne mora primiti. Ali ona ih je primila, svjesna da osim depozita vjerojatno neće dobiti ostatak novca. Turistima su iz agencije napisali da će im kroz nekoliko mjeseci vratiti novac, te da rade na boljitku iduće sezone. Očito tvrtka ima financijskih problema.

- Kada budu sanirali tvrtku, onda će im valjda vratiti novac. Tako su rekli gostima s kojima sam se dogovorila da mi plate ako im ikad vrate novac, mada sam svjesna da je mogućnost vrlo mala. Nisam imala srca ostaviti ljude na cesti, kazala nam je Karmen.

Loredana ističe da s tom agencijom ima iste probleme.

- Za one goste koji dolaze u rujnu lakše ćemo riješiti problem, ali s ovima koji dolaze sada to ne ide tako lako, govori nam Loredana.  

Najveća agencija u Hrvatskoj, pulski Uniline, nekad je surađivao s Adrialineom. Sandra Gobin, članica uprave Unilinea, pokušala nam je pojasniti što se događa.   

OPŠIRNIJE U TISKANOM I GLAS ISTRE PDF ONLINE IZDANJU

Povezane vijesti


Podijeli: Facebook Twiter